Review benzi depilatoare pentru corp Elmiplant Velvet Touch

octombrie 02, 2016


Astăzi vreau să vorbim despre benzile depilatoare pentru corp de la Elmiplant, pe care le-am cumpărat în ultimă instanță, fiindcă m-am trezit târziu că următoarea zi urma să epilez pe cineva, și nu găsisem hârtie pentru epilat pe care să o folosesc cu ceară de unică folosință. N-a fost o idee bună, ori aceste benzi nu sunt cea mai inspirată alegere, dar vă spun cu indignare că pentru mine au fost o dezamăgire.

Benzile depilatoare Elmiplant Velvet Touch sunt destinate a fi folosite pe brațe, picioare, axile și linia bikinilor și promit să îndepărteze părul nedorit de lungime cuprinsă între 3 mm și 5 mm. Au o formulă îmbogățită cu ulei de rozmarin și unt de shea, care conține acizi grași esențiali și vitamine. Pe cutie mai scrie că îndepărtează și firele de păr scurte, dar nici vorbă de așa ceva. 

Cutia conține 12 benzi depilatoare pentru corp, lipite două câte două, și două șervețele îmbibate în ulei de migdale și germeni de grâu pentru curățarea cerii de pe piele.

Experiența mea

Ca să-ncep cu părțile pozitive, îmi place că benzile și șervețelele de curățare sunt plăcut parfumate. Au o aromă care mie îmi place mult și mă transpun în acea stare de a mă îngriji și de a mă răsfăța cu toate cosmeticele de prin casă.

Prima încercare a benzilor a fost pe linia bikinilor, iar pe moment am fost foarte mulțumită. Chiar am trecut și peste durerea groaznică, fiindcă a îndepărtat părul din prima, iar șervețelele parfumate au calmat zona și au lăsat-o catifelată. A doua zi, însă, m-am trezit cu iritații, semn că ceva din compoziția benzilor sau a șervețelelor nu mi-a făcut bine.


La axilă, nu s-au descurcat atât de bine și am avut ceva de muncă cu ele. Firele de păr nu erau abia ieșite din piele, ci aveau o lungime potrivită pentru epilatul cu ceară. Pe lângă faptul că benzile astea sunt foarte lipicioase și când tragi de ele simți că îți iau și două straturi de piele, se întâmplă să rupă firele de păr, pentru ca mai apoi să nu le mai poți smulge, fiind foarte scurte. Am intervenit cu penseta în acest caz și am scos-o cumva la capăt, dar e clar că n-o să mai apelez la benzi cu ceară pentru zona sensibilă a axilelor.




Nici pe picioare nu fac față și smulg doar o parte din fire. Când am reutilizat banda (așa cum scrie pe cutie, până își pierde aderența), n-a mai smuls nimic și a trebuit să folosesc o altă bandă.

De reținut: dacă vrei să te epilezi cu benzile astea, trebuie să ai firul de păr bine crescut și nu abia ieșit din piele, căci altfel n-o să ai nici o șansă să smulgi ceva, sau în cel mai "bun" caz, doar să rupi firele de păr.

A photo posted by Lorena (@lorenalal) on

După experiența neplăcută cu benzile astea, am plecat la shopping și mi-am cumpărat toate cele necesare epilării cu ceară, elastică și de unică folosință, cu care sigur nu dau greș și sunt mai avantajoase decât un pachet  de 12 benzi cu 11 lei cu care nu pot duce procesul de epilat la bun sfârșit.

Voi ce metodă de epilare folosiți?
Kisses!

0 comentarii