Produse terminate, empties

august 21, 2016


Long time no empties post sau, mai bine zis, no blogging, dar azi revin cu entuziasm cu articolul cu produse terminate pe care le strâng de ceva timp, căci am reușit în sfârșit să le pozez și e cazul să arunc ambalajele goale.

De la ultimul articol cu produse terminate, am terminat 3 geluri de duș în varianta "big", căci vara consum gelurile de duș ca pe apă și mă orientez în special spre cele în variantă mare, de 500 ml sau 750 ml. E adevărat că de la un timp începi să te obișnuiești și să te plictisești de mirosul unui gel de duș de 750 ml, dar unul mic nu știu dacă mă ține o săptămână pe căldurile astea. Primul consumat e Dove Deeply Nourishing, care are mirosul specific Dove și textura exact ca o cremă densă de corp. Mi-a plăcut mult fiindcă îmi curăța pielea foarte bine, o lăsa hidratată și cu o senzație de prospețime de durată. Oricum, produsele Dove au un loc special în inima mea, sunt atât de delicate! Următorul e Nivea Creme Smooth, care miroase plăcut și energizant. Are o textură mai lichidă față de gelurile de duș de la Dove, dar a fost bun, curăță bine și face un munte de spumă, nimic de zis. Ultimul consumat este gelul de duș cremos cu suc de căpșune de la Palmolive, Strawberry Touch, din noua lor gamă: Gourmet. Mi-a plăcut, are o aromă dulce și e foarte cremos. Spuma fină îți învăluie corpul într-un parfum plăcut și îți oferă o stare de bine.

Șamponul Garnier Ultra Doux Honey Treasures apare din nou printre consumate deoarece e unul dintre cele mai blânde și eficiente șampoane pe care le-am încercat. Curăță bine părul și îl lasă moale și ușor de descurcat. Trebuie recumpărat, îmi place aspectul sănătos pe care mi-l oferă. ACM Novophane este un șampon care m-a surprins, iar pentru asta am scris pe larg despre el aici. Curăță foarte bine părul și scalpul, fără să le agreseze. Nu mi-a făcut mătreață, ba chiar a avut efect calmant asupra scalpului meu problematic. Îmi doresc să revin la el pe viitor.

Am cumpărat masca cu proteine din lapte de la Kallos, Latte, după ce am văzut-o printre favoritele Anitei și eram curioasă dacă se va descurca și cu părul meu cu personalitate. Are un miros foarte dulce, care nu e neapărat favoritul meu, și o textură densă care înmoaie și cumințește firul de păr. Cantitatea de 275 ml mi-a ajuns pentru vreo 5-6 utilizări. Momentan nu o s-o recumpăr, dar asta nu e din cauza ei, ci din pricina părului meu care a devenit foarte uscat și greu de mulțumit de o vreme încoace. Cred că din tot ce am încercat în ultima perioadă, balsamuri și măști de păr, doar serurile leave-in de la Avon din gama Advance Techniques reușesc să-mi transforme instant părul, astfel încât să fie moale ca mătasea și să-l pot descâlci fără probleme.


Am terminat două antiperspirante de 200 ml de la Nivea, iar Stress Protect iese învingător ca de obicei, și deja am altul în uz. Nu cred că voi renunța la el prea curând fiindcă e cel mai bun pentru mine. Protect & Care are o eficiență medie și nu mă mulțumește. Protejează pielea pentru câteva ore, după care începe să-și piardă din efect și nu-mi oferă o stare de "siguranță".

Mi-a plăcut mult uleiul de cocos de la Solaris care e multifuncțional, adică produsul bun la toate. Hidratează foarte bine pielea, iar cu părul face minuni. După ce stau două ore cu el în păr, arată de parcă aș fi folosit vreo mască profesională sau vreun tratament la salon. Părul devine foarte moale și strălucitor și arată sănătos. Pielea o hidratează fără să o îngrașe, și o lasă moale și catifelată. E pe listă, trebuie cumpărat din nou. Uleiul extraordinar Aurul Bio de la Melvita a fost o adevărată plăcere pentru corp, cât și pentru hidratarea părului. Mi-a plăcut mult, miroase foarte bine și oferă hidratarea necesară și o strălucire plăcută.

Scrubul de corp Tutti Frutti are un miros delicios, e destul de abraziv și lasă pielea parfumată și catifelată. Cu spray-ul autobronzant de la Bioderma nu m-am înțeles destul de bine, poate că n-am eu dexteritate să-l aplic corect, iar pentru asta l-am folosit destul de rar. Mă bronzam cu pete, pe o parte a mâinilor/picioarelor da, iar pe alta nu, și normal că nu arăta bine. Spray-ul ăsta s-a și terminat destul de repede, așa că rămân la loțiunile autobronzante.


Laptele de corp Yves Rocher cu aromă de fructe de pădure a fost bunicel, însă aroma nu e neapărat favorita mea și m-am plictisit repede de ea. Ca textură mi-a plăcut, e foarte ușoară și se absoarbe repede în piele, oferindu-i o strălucire plăcută.

Exfoliantul de corp cu cacao de la Fennel mi-a plăcut mai mult în perioada rece, datorită aromei lemnoase. L-am terminat recent fiindcă mi-am impus să-l termin și nu o să-l mai cumpăr. Exfoliază pielea foarte bine și o lasă fină și hidratată, dar mirosul nu îmi place și a început să mă deranjeze destul de tare.
.
Serul de față Superstart de la Elizabeth Arden a fost un produs special de care m-am bucurat și mi-a părut rău când l-am terminat. Miroase foarte delicat, iar textura este de cremă ușoară, care pătrunde repede în piele și o lasă elastică și luminoasă. Îmi place mult cât de fină și catifelată îmi lasă fața serul ăsta, e deosebit.

Fondul de ten Rimmel Lasting Finish 25h a fost bun, mi-a acoperit imperfecțiunile în ultimele luni, și chiar de asta aveam nevoie. Nu cred că o să-l mai cumpăr fiindcă mi l-am luat în sfârșit pe cel de la Revlon, Colorstay, și îmi place mult. Dischetele demachiante Bella mi-au plăcut, sunt foarte moi și nu se destramă.

Zilele trecute m-am vopsit cu Palette Perfect Care Color în nuanța 800 - Șaten intens închis, și deși mă așteptam să iasă o culoare cât mai apropiată de culoarea mea naturală, nu mi-a părut rău că am ajuns din nou la brunet. Mă săturasem de roșcatul spălăcit de la Loncolor și de o vreme bună mi-am dorit să-mi fac o schimbare la păr. Rezultatul îmi place, dar nu știu dacă voi mai reveni la vopseaua asta fiindcă tind să cred că îmi usucă puțin părul.

Avem consumate comune?
Kisses!

0 comentarii