Cum sa fii fresh intr-o zi torida de vara

august 05, 2016


August, luna lui Gustar, aduce cu ea un feeling plăcut de relaxare și miros de vacanță... Zilele mele de vară încep cu un duș răcoritor, după care simt că pot să fac față temperaturilor ridicate. Îmi place să folosesc geluri de duș răcoritoare, cu arome proaspete, care nu trec neobservate (nesimțite) de cei din jur și care iscă întrebări despre parfumul sau produsul de baie folosit.

Ziua de azi a început cu o surpriză plină de prospețime din partea fetelor de la The Cover, care mi-a oferit energie și parfum de primăvară pe durata întregii zile. Îmi place mult gelul de duș de la STR8 și, chiar nu m-am putut abține să nu-l folosesc, la cât de bine miroase. Să nu mai vorbesc de faptul că persistă și se simte pe piele mult mai mult și mai intens decât un gel de duș obișnuit. Știu că nu sunt singura care adoră parfumurile masculine, așa e?

Gelul de duș STR8 Hair & Body Hydro React i-l voi pasa fratelui meu, asta după ce a trecut prima dată pe la mine și a primit un mare DA, căci m-am bucurat de mirosul lui energizant multe ore după duș. Hydro React se adresează bărbaților activi, având misiunea de a rehidrata și revitaliza pielea și părul. Este un boost de energie și relaxare, în timp ce restabilește nivelul optim de hidratare pentru piele și curăță eficient părul și scalpul. Big like pentru aroma masculină și proaspătă de lămâie, geranium și lemn de santal!


Pentru a mă bucura de o zi parfumată în totalitate, am folosit anti-perspirantul B.U. in action Active Release, care vine cu o tehnologie inovatoare, de eliberare treptată a parfumului. Mirosul neplăcut este neutralizat de îndată ce intră în contact cu deodorantul. Formula îmbogățită cu extracte de flori sălbatice și tehnologie de eliberare de parfum asigură protecție îndelungată și o aromă deosebită, pe care am descoperit-o și redescoperit-o treptat, pe parcurs ce orele treceau. Mă bucur să descopăr un anti-perspirant eficient care miroase atât de proaspăt și delicat! Acesta reprezintă unul dintre secretele unei zile toride, în care mirosurile neplăcute nu-și au locul.

Apa minerală naturală de la Elmiplant a fost aliatul tenului meu pentru a suporta căldura de afară, dar și pentru a-i calma roșeața și tendința de iritare. Provine din Alpi și are o compoziție unică de săruri minerale și oligo-elemente precum Magneziu și Calciu. Calmează pielea instant și ajută la menținerea nivelului optim de hidratare, efecte pe care le-am resimțit de la "primul puf". De dimineață, aveam un coșuleț deranjant deasupra buzei, care s-a retras în proporție de 90% până seara, datorită acestui produs pe care l-am pulverizat de câte ori simțeam nevoia de un boost de energie. Apreciez mult proprietățile ei calmante și o voi folosi de fiecare dată când pielea mea suferă vreun disconfort, chiar și după expunerea la soare, fiindcă are efect imediat.

Voi cum vă răcoriți și împrospătați zilele de vară?
Kisses!

0 comentarii