Noutatile gamei Hydrabio de la Bioderma, pentru piele sensibila si deshidratata

iunie 19, 2016


De mult timp îmi doream să urmez un curs de machiaj, iar acum că am scăpat de sesiune și s-a ivit ocazia, m-am decis să mă înscriu la un curs de cosmetică mai întâi, urmând să mă înscriu și la cel de machiaj în viitorul apropiat, fiindcă pentru ca un machiaj să fie reușit, trebuie ca baza pe care îl aplicăm să fie una curată și îngrijită, iar puțin mai multă instruire în acest sens nu strică, mai ales că mă încadrez în categoria puțin obsedată de skincare. Consider că cele două (cosmetica și machiajul) merg foarte bine împreună, și chiar mă gândeam zilele trecute la (dermato) cosmeticele pe care le-aș recomanda fără ezitare, în viitor, unei cliente sau oricărei persoane care îmi cere sfatul în privința asta, iar primul brand care mi-a venit în minte a fost, fără ezitare: BIODERMA.

Bioderma mi-a câștigat încrederea din prima, de atunci când am încercat pentru prima dată renumita apă micelară, Sensibio H2O, cu ocazia evenimentului Anei-Maria, Beauty swap by BeautyBarometer, și m-a cucerit definitiv. Dermatocosmeticele lor îmi dau o stare de siguranță de fiecare dată când le folosesc, și știu că nu-mi vor apărea monstruleți pe față din cauza lor, ele având o listă a ingredientelor curată, atent selecționată, iar pentru asta le recomand cu încredere de câte ori am ocazia. 

Zilele trecute, au ajuns la mine două dintre noutățile din gama Hydrabio pentru piele deshidratată: Gel-cremă pentru piele sensibilă normală/mixtă; Cremă hidratantă Hydrabio pentru piele sensibilă, deshidratată și foarte uscată; alături de apa micelară Hydrabio H2O în noua variantă de 100 ml.


Noua cremă Bioderma Hydrabio (50 ml) mi-a atras atenția datorită borcănelului albastru superb în care este ambalată, și am testat-o repejor cu ajutorul spatulei de plastic aferente. Are o textură densă, bogată, care hidratează pielea în profunzime și îi oferă luminozitate. Îmi place mult efectul calmant și proaspăt pe care îl lasă în urmă și faptul că nu lasă deloc senzație grasă pe piele. Tenul meu mixt o absoarbe ca un burete, se bucură de hidratare de durată și de un aspect luminos și sănătos.

Hydrabio gel-cremă (40 ml) este puțin mai light ca textură decât crema hidratantă, însă îmi place la fel de mult, și îl consider perfect pentru îngrijirea zilnică, fie că vorbim despre un ten deshidratat, normal sau unul mixt ca al meu. Formula lejeră pătrunde repede în piele, lăsând-o proaspătă, catifelată și luminoasă. Îmi place formatul de tip flacon cu pompiță, prin care dozarea se face cu ușurință și în mod igienic. 

Apa micelară Hydrabio H2O (100 ml) curăță machiajul rapid, fără a deshidrata tenul, oferind o senzație de hidratare și prospețime. Nu lasă pielea lipicioasă în urma demachierii, iar mirosul specific gamei Hydrabio este o încântare pentru simțuri. Mi se pare perfectă pentru curățarea tenului de impurități înainte de aplicarea machiajului, așa cum am folosit-o zilele acestea, cât și pentru demachiere, căci în ambele cazuri se descurcă foarte bine.


*Brevetul exclusiv biologic Aquagenium® reînvaţă pielea să-şi activeze capacitatea de hidratare naturală prin stimularea producerii de aquaporine, canale de hidratare intercelulară, care rețin apa de care are nevoie pielea pentru a fi echilibrată.

În final, nu pot să nu menționez faptul că am fost cucerită de albastrul superb de pe ambalajul produselor din gama Hydrabio de la Bioderma, cât și de mirosul specific gamei pe care îl găsesc curat, delicat și energizant. Textura produselor este foarte plăcută și hidratantă, toate lăsând o senzație plăcută de calmare și prospețime.

Kisses!

0 comentarii