Nivea SUN Protect & Bronze da startul sezonului estival

iunie 09, 2016


Sezonul estival și-a făcut simțită prezența, iar eu l-am întâmpinat cu aliați de încredere împotriva razelor ultraviolete: produsele de protecție solară din gama Nivea SUN Protect & Bronze, care promit un bronz demn de invidiat și o piele sănătoasă, mângâiată de razele puternice ale soarelui. 

Eu și Nivea SUN Protect & Bronze am făcut cunoștință la Beauty Bloggers Meeting Timișoara care a avut loc sâmbăta trecută, pe 4 iunie, despre care urmează să vă spun mai multe zilele viitoare. Ca primă impresie, îmi place mult aroma delicată, specifică Nivea SUN, și de-abia aștept să folosesc produsele la plajă, în timp ce mă bucur de protecție ridicată și bronz sănătos.

Spray-ul protector Nivea SUN Protect & Bronze SPF 50 are o textură foarte lejeră și hidratantă și un miros care m-a cucerit. Îmi place mult efectul glowy pe care îl lasă pe piele, dar și efectul calmant pe care îl are. L-am testat doar pe o porțiune mică de piele și presimt că ne vom înțelege de minune! Cantitate: 200 ml

Uleiul de protecție solară Nivea SUN Protect & Bronze SPF 30 (disponibil și în varianta SPF 20) are o formulă lejeră și mătăsoasă care intră repede în piele și îi oferă un glow demn de admirat. Conține extract natural de pro-melanină care stimulează procesul natural de bronzare a pielii. Filtrele UVA/UVB asigură protecție imediată. Produs rezistent la apă. Nu conține autobronzant. Cantitate: 200 ml 

Crema de față cu protecție solară și efect de bronzare Nivea SUN Protect & Bronze SPF 50 vine în ajutorul pielii sensibile a tenului asigurând o protecție eficientă împotriva arsurilor solare și a deteriorării pielii pe termen lung, oferind un bronz natural și uniform. Are o formulă ușoară, hidratantă care intră repede în piele și nu lasă senzație grasă. Extractul de pro-melanină din plante susține procesul natural de bronzare a pielii, asigurând un bronz frumos și de durată. Nu conține autobronzant și este rezistentă la apă. Cantitate: 50 ml 

Let the summer begin!
Kisses!

0 comentarii