Am implinit 3 ani de blogging, Haul / Ce produse am primit in ultima perioada

mai 04, 2016

Luna trecută, pe 6 aprilie, a fost ziua mea, cât și a blogului meu, dar atunci nu mi-am găsit cuvintele să împărtășesc cu voi ce au însemnat cei 3 ani de blogging pentru mine. Nu am făcut vreun concurs, sau ceva special, și pe zi ce trece realizez că cei care apreciază conținutul pe care îl postez se vor întoarce aici, fără să fiu nevoită să stimulez asta prin intermediul unui "giveaway". Vă mulțumesc pentru că vă luați din timpul vostru să împărtășiți cu mine păreri despre cosmetice, aici sau pe Facebook, chiar contează mult pentru mine și mă bucur de fiecare comentariu pe care îl primesc. Mi-am dat seama că timpul trece repede și dacă știi să-l valorifici, se poate naște ceva frumos. Eu am ales să-mi dedic mare parte din timpul liber bloggingului și nu regret deloc, fiindcă tind să cred că m-a ajutat să mă dezvolt frumos și, da, știu că este loc de mult mai bine din toate punctele de vedere. Sper să ne regăsim aici pentru mult timp încolo, iar dacă aveți vreo preferință legată de articolele viitoare, aștept cu drag să mi-o comunicați mai jos, în căsuța de comentarii.


Deși în aprilie nu am găsit mereu starea necesară de a posta ceva pe blog, nu am dus lipsă de noutăți în colecția mea de cosmetice, și mă gândeam să trecem puțin în revistă bunătățile pe care le-am primit în ultimul timp. Pe la sfârșitul lui martie am primit o surpriză foarte mare și frumoasă din partea Anei, care mi-a trimis o grămadă de produse faine și interesante. Imaginați-vă doar cum am desfăcut pachetul gigantic și le-am înșirat pe toate bucuroasă pe pat! M-am bucurat mult de produsele Elizabeth Arden, care arată într-un mare fel, și deja v-am vorbit în articolele precedente despre cât de mult îmi plac serul cu perle Flawless Future (review) și Skin Renewal Booster (review). 


Am primit apă micelară cât să-mi ajungă, SVR Physiopure și Rosederm de la Ivatherm, iar acum am în total 4 micelare începute, sunt asigurată pentru multă vreme. Tot din categoria produselor de îngrijire a tenului am primit o mostră de cremă pentru conturul ochilor de la Clinique, all about eyes, care e ca un gel-cremă și lasă pielea din jurul ochilor foarte catifelată, o mostră de fluid hydro-matifiant de la Academie, cât și o bază de machiaj sub formă de spumă foarte densă de la Biotissima, despre care urmează să vă povestesc mai multe în curând. 



La categoria produse de machiaj trecem pe listă: fard de pleoape Wild about Beauty în nuanța 04 becca, lip & cheek stain (doll) de la The Body Shop, un ruj foarte pigmentat de la Max Factor în nuanța 30 Forever Striking, anticearcăn iluminator sub formă de stilou de la Marionnaud, blush Max Factor Creme Puff - 25 Alluring Rose, pudră iluminatoare Giordani Gold, blush Bershka - Summer Rose 4 (Yeeey! ♥), mascara pentru PĂR Egoworld Instant Color, stilou Sephora Outrageous Lashes care îmbracă vârfurile genelor în perle negre, cât și doi bureței Beautyblender micro.mini + alte mostre. 


Cadourile nu s-au oprit aici și, zilele trecute, am primit o surpriză aniversară de la Melkior, așadar mini-colecția mea de produse Melkior s-a mărit cu câteva prietene noi! Mulțumesc, Melkior! Rujul este în nuanța 75008 - Pink Attitude (Yes!), fardul este un mov lavandă - Lavender

(goodies primite de la Melkior Timișoara - articol aici)


Astăzi, am ridicat de la poștă un pachet tot de la Ana Maria, iar eu i-am zis iepurașul Beauty Barometer! Mi-a plăcut mult mesajul care m-a întâmpinat, acela de a fi mai activă pe blog, căci Ani mă "trage de urechi" de câte ori mă lenevesc și nu postez pe blog cu zilele, și la mine chiar funcționează "mustrările" de genul sau comentariile în care sunt întrebată de un anumit produs și când apare articolul pe care vi l-am promis. Da, uneori nu găsesc motivația de a scrie câteva rânduri, chiar dacă am lângă mine o grămadă de produse cosmetice care merită atenție din plin, dar se rezolvă toate până la urmă și tot la vechea și actuala mare pasiune a.k.a. beauty blogging revin. Merci, Ani, încă o dată! Pot să zic ca sunt o răsfățată? Desigur! :)

Iepurașul mi-a adus azi un șampon uscat de la Batiste, Heavenly Volume, un spray fixativ pentru volum, Batiste XXL Volume, un gel de curățare pentru ten predispus la acnee de la Murad, un mini exfoliant facial de la Murad, Skin Smoothing Polish, care miroase demențial și un produs foarte interesant pe care deja l-am răsucit pe toate părțile, Clear Mind Spot Roller cu aromă de nucșoară pentru o mai bună concentrare, pentru sesiune, studenți, mai bine zis. He he!

Avem produse comune? Vă tentează vreunul din cele prezentate?
Kisses!

0 comentarii