Smart shopping sau vanatoarea de reduceri

aprilie 24, 2016


E adevărat că "a little party never killed nobody", dar nici "a little shopping never killed nobody" nu se lasă mai prejos, mai ales dacă vorbim de smart shopping. Îmi place să studiez și să compar prețurile produselor din mai multe magazine înainte să cumpăr ceva, iar ultimele zile au fost un fel de maraton, fiindcă aveam neapărată nevoie de un fond de ten și de fard pentru sprâncene pentru machiajele pe care urma să le fac sâmbătă.

Joi, am început căutarea fondului de ten în DM, și mi-am propus să recumpăr Rimmel Lasting Finish 25 h, fiindcă aveam nevoie de un produs cu putere mare de acoperire și asta m-a încântat cel mai mult la el prima dată când mi l-am luat.  L-am găsit la 43 sau 45 lei și mi s-a părut cam mult, ținând cont că pe net îl găsim cam tot timpul la reducere la maxim 30 de lei, în special pe 1001cosmetice, și mi-am zis că voi continua căutarea. Din DM, am plecat doar cu un șampon, L'Oreal Elseve Color-Vive, în varianta de 400 ml la 15 lei, pe care l-am mai avut în trecut și de care mi se făcuse dor. Ultima dată când l-am avut, nu mi-a plăcut atât de tare, dar am zis să-i mai dau o șansă, dacă tot defilez cu păr vopsit.

Vineri, am dat o fugă până în mall, în speranța că voi găsi kit-ul de sprâncene de la Essence, fără de care nu mai pot supraviețui (sprâncenele mele) și, ce să vezi, l-am găsit și am rămas marcată de super prețul lui: 35 lei! Mi s-a părut exagerat de mult, știind că se învârte pe la 14 lei în mod normal, dar îmi trebuia neapărat și, pentru un moment, chiar m-am gândit să dau atâta pe el, credeam că altundeva nu-l mai găsesc. Norocul a fost că am ales să-l caut și în Kendra, unde, surprise!, era fix 14 lei. Nu vă imaginați ce "șoc" am avut când l-am găsit la prețul ăsta, mai ales că eram gata să-l cumpăr la super preț de la magazinul de lângă. 


Fiindcă, și în Kendra, fondul de ten de la Rimmel era 45 lei, am zis să fac o ultimă încercare la Real, și am avut noroc, căci erau reduceri de 20 % la toate produsele Rimmel London, iar Lasting Finish 25 h era redus la 22 lei. Nu știu cum am nimerit așa, parcă instinctul îmi spunea că trebuie să ajung acolo. Habar nu aveam de ofertă, dar mi-o doream tare! Acum am avut grijă să mi-l iau cu o nuanță mai deschisă (103 - True Ivory), căci Soft Beige despre care v-am scris aici, mi-era destul de închis și l-am dat după câteva folosiri. Dacă tot am făcut o mică afacere cu fondul de ten, trebuia să mai fac una și mi-am luat și un gel de duș de la Nivea, happy time, cu aromă de flori de portocal în varianta de 500 ml la 10 lei. Mi-a fost destul de greu să aleg între aromele gelurilor de duș de la Nivea, fiindcă toate miros deosebit, dar parcă cel cu aromă de portocal m-a atras mai mult datorită aromei ciprate, fresh, potrivită pentru a ne da un refresh după o zi însorită de primăvară.

Concluzionând, chiar dacă am cutreierat mai multe magazine, nu-mi pare rău deloc, căci am făcut "mici afaceri", iar vânătoarea de reduceri îmi place și este benefică pentru mărirea colecției de produse de beauty. Honestly, mi-ar fi părut rău să dau 35 lei pe fard și 45 pe fond de ten, pentru ca mai apoi să le găsesc cu mult mai ieftine. 

Puțină cercetare de piață nu strică! 
Voi ce ziceți?
Kisses!

0 comentarii