Revlon Colorstay cu pompita

aprilie 09, 2016

După cum toată lumea cred că știe, a apărut, în sfârșit, fondul de ten Revlon Colorstay în varianta cu pompiță! Yeey! Încă de când am început să cochetez cu machiajul, am citit o mulțime de păreri bune despre acest fond de ten, toată lumea îl lăuda la maxim, l-am testat chiar și în magazin, însă nu am ajuns să-l cumpăr. Oricum, mă tentează de foarte multă vreme și cred că ar fi cazul să-i dau o șansă, fiindcă am nevoie de putere mare de acoperire pentru imperfecțiunile care dăinuiesc momentan pe fața mea. 



Revlon ColorStay Makeup, fondul de ten #1 pe segmentul său de piață, promite să asigure acoperirea perfectă pe parcursul întregii zile, pentru orice nuanță sau tip de ten, iar acum ai la dispoziție NOUL ambalaj cu pompiță, pentru o aplicare și mai ușoară. Este fondul de ten care raspunde tuturor nevoilor și dorințelor tale, care se menține perfect pe parcursul a 24 de ore și vine acum și cu factor de protecție solară (sursa 1001cosmetice). 


Cele două variante ale fondului de ten, cea pentru ten normal/uscat și cea pentru ten mixt/gras, sunt disponibile pe 1001cosmetice la reducere la 59 leiVarianta pentru ten gras conține SPF 15, iar varianta pentru ten uscat are SPF 20. Pe cel pentru ten gras îl găsim disponibil în 7 nuanțe, iar la cel pentru ten uscat avem de ales între 8 nuanțe.

Ați încercat fondul de ten Revlon Colorstay?
Ce părere aveți despre noul ambalaj? 
Kisses!

0 comentarii