Rimmel London, Rita Ora, Rain rain go away nail polish

martie 31, 2016


Rar se întâmplă să-mi dau cu părerea despre oje, fiindcă nu reprezintă domeniul maxim de interes pentru mine, dar, în ultima perioadă, pot să spun că am început să acord mai multă atenție îngrijirii unghiilor și aspectului estetic al acestora, iar câteva oje din colecție s-au făcut remarcate și mă gândeam să vă spun și vouă părerea mea despre ele. Așadar, change of plans, azi vorbim despre oja de la Rimmel London în nuanța 498, Rain, rain, go away, care face parte din colecția Rita Ora și pe care am primit-o de la drăguța de Anita, cu ocazia swap-ului de cosmetice pe care l-am făcut în luna decembrie.

Îmi place mult nuanța aceasta, nu este un nude maroniu, ci mai degrabă un nude cu subton rece, care bate înspre mov aș putea să zic. Mi se pare o nuanță calmă, plăcută, care oferă un aspect elegant unghiilor, iar mie o stare de bine. Denumirea i se potrivește de minune, fiindcă doar privind manichiura, îmi transmite o stare de calm, relaxare, iar vremea rea ar fi și cazul să go away, când porți pe unghii (și-n suflet) o culoare echilibrată, liniștitoare.

Detaliile florale de pe capacul aplicatorului sunt foarte drăguțe și girly, iar eu consider că, mare parte din farmecul sticluței, li se datorează lor, cât și nuanței plăcute de nude.



Pensula are o dimensiune optimă pentru a nu depăși conturul unghiilor: nu e nici prea lată, dar nici îngustă, și nu e nici foarte groasă încât să aplic ojă în exces pe unghii.
Textura este semi-lichidă, potrivită pentru o nuanță de nude care să ofere un aspect opac încă de la primul strat. Sunt mulțumită de culoarea obținută după prima aplicare, iar cu al doilea strat obțin o culoare mai intensă și un aspect uniform.

Are un finish lucios, care îmi place la nebunie la ojele nude, iar la mine pe unghii rezistă destul de bine, ținând cont că spăl vase zilnic și nu prea stau locului. După 3-4 zile, începe să se cojească puțin la vârfuri, ceea ce la mine este o performanță.

Mă bucur că am primit această ojă într-o nuanță plăcută de nude, care rezistă foarte bine și are și un preț foarte accesibil, maxim 10 lei. Îmi pare rău că nu vă pot arăta, momentan, cât de bine arată aplicată pe unghii, dar promit să editez postarea și să revin cu fotografii demonstrative cât de curând.


Kisses!

0 comentarii