Final de Project Pan și câteva concluzii

februarie 19, 2016


Vă spuneam în acest articol că am hotărât să mai dau o șansă câtorva produse incluse în Project Pan-ul care avea deadline în decembrie, de Crăciun, așa că azi revin cu rezultatele, fiindcă am trecut de 15 februarie și ar fi cazul să sumarizez tot proiectul acesta de beauty.

Am reușit să termin gelul de curățare de la Pellamar și mi s-a părut că nu voi ajunge vreodată la performanța asta. Are o textură vâscoasă pentru un gel de curățare și trebuie să dozez o cantitate foarte mică pentru a scăpa relativ repede de produs și spuma creată pe față. A fost un produs bun, dar momentan caut altceva.

Am terminat și spuma de curățare de la Thursday Plantation, la care m-a cam deranjat mirosul înțepător de ulei de arbore de ceai, dar trecând pesta asta, a fost o soluție rapidă și eficientă de curățare a tenului de sebum și impurități.

Nu am reușit să termin încă laptele demachiant de la Phenalex, mai am foarte puțin în el și cel mai probabil îl veți vedea într-un video / articol cu empties în perioada următoare. De când am descoperit soluțiile micelare, îmi vine foarte greu să mă demachiez cu un lapte demachiant, fiindcă îmi ia puțin mai mult timp și parcă tot rămâne loc de mai bine când analizez cât de curat rămâne tenul în urma demachierii.

Asta a fost și cu acest project pan bazat pe produse de skincare, și aș putea să spun că am reușit să termin 4.85 / 8 produse, and I'm ok with it. Am ales ca masca de la Freeman și crema de corp de la Neutrogena să mă părăsească, fiindcă nu mai corespundeau cerințelor mele și au început să se învechească. Masca de păr Happy nu a făcut nimic, dar am terminat-o până la urmă, iar crema anticelulită de la Beautiful Cosmetics a avut un miros plăcut, dar e cam lipicioasă pentru gusturile mele și nu făcea mare lucru.

Așadar, cred că a meritat acest proiect, fiindcă m-a ajutat să-mi dau seama ce produse nu mai trebuie să folosesc și pe care trebuie să le arunc, dar și să termin unele produse uitate prin dulap.

Voi ați făcut vreodată un Project Pan cosmetic? 
A fost greu să-l duceți la bun sfârșit?
Kisses!

0 comentarii