Review fond de ten Maybelline Better Skin

decembrie 22, 2015


Mi-am dorit mult să încerc fondul de ten Maybelline Super Stay Better Skin și, pe cât de mult l-am apreciat o perioadă, pe atât de mare mi-a fost dezamăgirea când am realizat că invazia de coșuri de pe fața mea a apărut și nu dispărea din cauza lui, fiindcă îl foloseam zilnic și nu mi-am dat seama de asta până nu l-am terminat.

A fost favoritul meu în luna octombrie și l-am folosit în toate machiajele zilnice, însă în noiembrie tenul meu a explodat ca niciodată și-am început să-mi pun întrebări. Până și familia a observat și mi-a atras atenția că ceva e în neregulă cu fața mea, căci pustulele deveniseră foarte proeminente și dureroase la atingere și se observau chiar dacă încercam să le acopăr eu cu fond de ten. Nu știam care să fie problema și inițial am crezut că e vorba de produsele de îngrijire pe care le foloseam, însă pregătindu-mă să-i fac review pozitiv acestui fond de ten, am dat un search și pe alte bloguri și am citit că și altor fete le-a cauzat acnee și am deslușit misterul.

Îmi pare rău că el este de vină pentru reacția tenului meu, fiindcă are un aspect foarte plăcut pe față și nici nu mă gândeam că el ar fi problema. Pe cât îmi apăreau mai multe coșuri inflamate, pe atât de mult încercam să le acopăr cu acest fond de ten și ele nu se mai dădeau duse. Cred că asta a fost cea mai gravă experiență pe care a avut-o tenul meu din cauza unui produs cosmetic, fiindcă am trecut de o lună și jumătate și încă nu am scăpat total de petele de pe față. L-am terminat de câteva zile și pustulele au început să se tragă, iar acum am doar niște pete roșii de care sper să scap cât mai curând.

*****


În continuare o să vă povestesc și vouă ce m-a impresionat atât de tare la el încât nu mă gândeam că mi-ar putea afecta tenul în halul ăsta. Nu spun că el e unic vinovat, însă poartă o mare parte din vină pentru reacția tenului meu.

Maybelline Super Stay Better Skin promite să ofere un aspect luminos tenului, însă pe tenul meu mixt are un aspect semi-mat după aplicare, iar asta nu mă deranjează deloc. Eu am nuanța 021 NUDE, o nuanță potrivită pentru tenurile de culoare medie, nici deschise, dar nici închise. Vara mi s-ar potrivi mai bine nuanța, iar acum, când tenul meu e mai deschis la culoare, trebuie să am grijă să-l întind și pe gât, pentru a uniformiza culoarea pielii și a evita aspectul de mască/degradé.

Textura este semi-lichidă, ușor de aplicat și întins pe față. Este un fond de ten cu acoperire medie, cu care se poate crea o acoperire mai mare aplicat în două straturi, sau dacă reaplici puțin doar pe zonele cu imperfecțiuni. 

(P.S.: Pe celălalt obraz am monstruleții.)

Nu este un fond de ten greoi, tocmai de asta era alegerea potrivită pentru machiajele de zi cu zi, și două luni l-am folosit fără întrerupere. Oferă tenului un aspect natural și sănătos, cu mare parte din imperfecțiuni acoperite. Are un miros destul de pronunțat, parcă miroase a autobronzant, însă se simte doar cât îl aplic pe mână și îl întind pe față.


Are SPF 20, așa că poate face echipă bună cu SPF-ul din crema hidratantă. Are o formulă îmbogățită cu vitamine care promite să îmbunătățească aspectul tenului, dar la mine nu a fost deloc așa. Într-adevăr oferă un aspect proaspăt și luminos, iar asta m-a cucerit la el.

Rezistă multe ore pe față, fără să se scurgă și să își schimbe drastic aspectul. Chiar și după 10 ore fondul de ten e la locul lui, iar tenul are un aspect plăcut, natural. Normal că după 10 ore nu mai arată ca proaspăt aplicat, fiindcă a apărut și sebumul în zonele specifice, dar tot arată bine și nu dispare lăsând pete ca alte fonduri de ten încercate. 


Nu se strânge în liniile fine ale feței (eu de obicei am probleme cu liniile fine din jurul gurii și la acest capitol chiar m-a impresionat) și nu evidențiază zonele uscate ale tenului meu mixt. Când tenul meu este deshidratat, îl amestec cu o cremă hidratantă pentru a evita aspectul pudrat și arată foarte bine.

Îmi place ambalajul elegant și igienic din sticlă cu pompiță. Combinația dintre albastru, accentele argintii și nuanța fondului de ten de dinăuntru e reușită și de efect. Conține 30 ml și costă în jur de 30 lei.


Vouă cum vi s-a părut acest fond de ten? V-a provocat coșuri?
Kisses!

0 comentarii