Review Solutie micelara Bioderma Sensibio H2O

noiembrie 21, 2015


De când am descoperit soluțiile micelare, ritualul meu de demachiere a devenit mult mai rapid și eficient, și rareori mai folosesc un lapte demachiant în acest scop. De fapt, de când am descoperit aceste loțiuni, am renunțat la folosirea laptelui demachiant și nu m-aș întoarce la un astfel de produs, fiindcă micelarele mi-au depășit total așteptările și mi-au dovedit că demachierea nu mai reprezintă un proces dificil și machiajul poate fi îndepărtat în doar câteva secunde. Mai folosesc uneori lapte demachiant, fiindcă trebuie să termin ce am deja, însă e o diferență foarte mare între tenul meu demachiat cu o apă micelară și tenul meu care încă prezintă reziduuri de machiaj după ce l-am demachiat cu o cremă demachiantă.


Până să încerc soluția micelară Bioderma Sensibio H2O, mai încercasem 3 ape micelare, și de unele am fost foarte mulțumită, însă dorința cea mare era să încerc și una de la Bioderma, fiindcă toată lumea lăuda produsele lor și când venea vorba de demachiere, Bioderma micellaire era în top.

Soluția micelară demachiantă Bioderma Sensibio H2O se adresează pielii sensibile, având o formulă hipoalergenicăfără parfum, alcool și parabeni. Conține ingredienți activi calmanți care previn și reduc inflamația care poate apărea cu ușurință în timpul demachierii unui ten sensibil.


În cazul folosirii unui lapte demachiant, machiajul nu ajunge în totalitate pe discheta demachiantă, ci mai mult este întins dintr-o parte în alta, iar următorul pas este să revin neapărat cu o dischetă îmbibată în apă micelară, fiindcă simt că tenul meu nu este curat în totalitate și acel reziduu îmi înfundă porii și poate duce la apariția coșurilor și punctelor negre. 

În schimb, când folosesc soluția de la Bioderma, micelele din compoziție captează machiajul și impuritățile în discheta demachiantă, iar tenul rămâne foarte curat, proaspăt și cu o senzație plăcută de hidratare. Am nevoie de maxim 4 dischete demachiante pentru a-mi demachia perfect ochii, tenul și gâtul.


Sistemul de dozare este bine conceput, nu mi s-a întâmplat să se scurgă produs în timp ce îl turnam pe discheta demachiantă. Ambalajul este ușor de manevrat, iar design-ul simplu și atractiv mă duce cu gândul la un produs farmaceutic de încredere, care are mulți ani de cercetare în spate.

Nu trebuie să insist și să folosesc mișcări dure pentru îndepărtarea machiajului, fiindcă demachierea se face simplu și rapid, fără ca pielea mea să sufere și să fie agresată. Atât pielea cât și ochii mei tolerează perfect această loțiune, astfel că nu mă ustură ochii în contact cu ea, nu îmi lasă senzația de piele care ține, ci îmi oferă prospețime și un efect plăcut răcoritor. 


Nu simt nevoia urgentă a unei creme hidratante, fiindcă nu usucă pielea, ci îi oferă și hidratare, pe lângă demachierea foarte rapidă și eficientă. Îmi place senzația de piele echilibrată și calmată pe care mi-o oferă, nu mi-a creat nici un disconfort și o folosesc cu încredere de fiecare dată, fiindcă are doar efecte benefice asupra tenului meu.

Dacă aveți un ten care se irită repede, vă recomand cu drag să încercați soluția micelară Bioderma Sensibio H2O, disponibilă în farmacii în variante de 100 ml, 250 ml, 500 ml. 

Kisses!

0 comentarii