Gerocossen Melcfort crema pentru riduri superficiale

noiembrie 20, 2015


Când am primit crema pentru riduri superficiale de la Gerocossen, Melcfort Skin Expert, nu eram sigură dacă să o păstrez pentru mine, sau nu, însă răspunsul mi l-am dat singură, după primele utilizări, când am observat că tenul meu reacționează foarte bine la ea. Îmi place să mă documentez asupra produselor destinate îngrijrii tenului mixt, iar o obsesie de-a mea sunt cremele hidratante, care trebuie să hidrateze pielea și să nu lase un strat lipicios la suprafață, fiindcă tenul meu produce deja destul sebum. Tocmai pentru că îmi place să citesc despre astfel de produse, scriu cu drag când descopăr o cremă care să rezoneze cu așteptările mele, fiindcă nu merită să rămână în umbră.

Crema Melcfort pentru riduri superficiale este destinată tuturor tipurilor de ten, însă eu o văd potrivită în special pentru un ten mixt/gras, fiindcă are un ușor efect matifiant și nu cred că ar putea îndeplini nevoia mai pronunțată de hidratare a unui ten uscat. 


Pentru mine s-a dovedit a fi o cremă excelentă de zi, pe care am aplicat-o fără rețineri sub fond de ten și nu am avut ce să-i reproșez. Hidratează foarte bine fața și o pregătește pentru aplicarea machiajului, având un finish mat și siliconat la atingere. Intră foarte repede în piele, așa că nu am scuză să nu o aplic dimineața înaintea fondului de ten, mai ales că este și o foarte bună bază de machiaj (fondul de ten arată mult mai bine după ce mi-am hidratat pielea cu ea) iar liniile fine de pe frunte și din jurul gurii sunt estompate. Menține sebumul sub control pentru mai multe ore, astfel prelungind rezistența machiajului feței.

Crema conține o combinație de substanțe naturale: extract de melc, ulei de avocado, ulei de argan și unt de shea.


Este o cremă densă, aerată care își face efectul imediat, pielea rămânând mai elastică, întinsă și netedă. Se întinde foarte ușor și în doar câteva secunde este absorbită total în piele. Are o aromă delicată, care mă energizează și îmi oferă prospețime, iar dimineața chiar de asta avem nevoie! 

Ambalajul este confecționat dintr-un plastic rezistent, conține 35 ml de produs și este ușor de manevrat. Îmi place culoarea alba, atât a borcănașului, cât și a cremei, fiindcă îmi inspiră simplitate și calitate, și totodată prezența unor ingrediente naturale în compoziția produsului. Eu am ajuns deja la fundul borcănelului, mai am cremă cât pentru două-trei zile și sunt foarte mulțumită de ea. 


Nu mi-a provocat coșuri și nici alte reacții alergice. 
Cantitate: 35 ml; Preț: ~ 30 lei; Se găsește și online pe 1001cosmetice.ro la 26 RON.

Kisses!

0 comentarii