FENNEL Cocoa Body Sugar Scrub

noiembrie 20, 2015


În ultima perioadă am devenit cam obsedată de produsele de îngrijire a corpului, și în special de exfoliantele pentru corp cu arome puternice și delicioase, care curăță delicat pielea și o hidratează în profunzime. Despre body sugar scrub de la Fennel am mai făcut scurte mențiuni pe blog, dar azi vreau să vorbim mai mult despre el, fiindcă mi se pare potrivit pentru toamnă, anotimp în care pielea noastră cere mai multă hidratare și atenție.

Crema conține cristale de zahăr, care realizează exfolierea celulelor moarte de pe piele, extract de cacao, pentru îmbunătățirea circulației sângelui, ulei de migdale și ulei vegetal care conferă hidratarea pielii. Produsul are o consistență densă, grunjoasă, potrivită pentru un exfoliant de corp, care se distribuie foarte ușor pe suprafața pielii și îi oferă hidratare imediată.


Aplic exfoliantul pe pielea umedă, masez ușor până când simt că granulele de zahăr încep să se topească, iar uleiurile din compoziție îmi transformă pielea într-una foarte moale și fină, iar pe lângă asta, plăcut parfumată. Exfoliantul nu trebuie masat agresiv pe piele, fiindcă zahărul poate zgâria și înroși pielea, iar efectele sunt resimțite, oricum, prin distribuirea blândă pe suprafața corpului.

Îmi place mult consistența a exfoliantului, e foarte moale, creamy și plăcută la atingere și mă duce cu gândul la o cremă intens hidratantă pentru corp. Are și o aromă foarte plăcută, o combinație între cacao și cocos aș zice, care nu persistă după spălare.


Cel mai mult îmi place cum îmi simt pielea după ce ies de la duș și faptul că nu lasă peliculă uleioasă la suprafața ei. Lasă pielea foarte hidratată și curățată de impurități, iar loțiunea de corp este absorbită mult mai repede în piele, acum că am îndepărtat stratul de celule moarte care bloca porii, și implicit asimilarea unei loțiuni hidratante.


Cantitatea de 200 g se consumă destul de repede, fiindcă îmi place să-i ofer corpului o exfoliere ca la carte și să nu fac economie de produs, însă prețul modic de 14 lei (în Real) nu este un impediment în vederea reachiziționării lui.

Concluzionând, exfoliantul hidratant de corp cu extract de cacao de la Fennel este un produs accesibil și bun, pe care îl folosesc cam de două ori pe săptămână, și care mă ajută să am o piele fină, curată și hidratată.

Kisses!

0 comentarii