Cumparaturi Aoro.ro (Dove, Garnier, Ziaja, Nivea...)

noiembrie 06, 2015


Așteptam cu nerăbdare ultima comandă plasată pe Aoro.ro, fiindcă auzisem foarte multe păreri bune despre produsele pe care urma să le primesc și de-abia așteptam să le încerc. Despre produsele Ziaja s-a vorbit mult în ultima perioadă în blogosferă și pe Youtube, așa că m-am decis să le încerc și eu, mai ales că nu sunt produse scumpe, dar sunt foarte apreciate în țara lor de origine, Polonia. Acum, au fost aduse și la noi, am văzut că se găsesc și în farmacii și chiar au ambalaje foarte drăguțe și arome care te îmbie să îți oferi un ritual relaxant sau chiar să guști din ele.

Mi-am achiziționat, în sfârșit, gelul de curățare de la Garnier, Pure Active, cu periuță exfoliantă și sunt foarte curioasă cum mi se va părea. Am văzut articole în care era foarte lăudat și bănuiesc că va face o treabă bună. Atracția a fost, după cum era și normal, periuța de care dispune, care promite să  exfolieze în timp ce și curăță tenul cu gelul de curățare din flacon. Sunt foarte bucuroasă că am pus mâna pe el și veți auzi mai multe după ce îl folosesc, și îmi fac o părere amplă despre ceea ce face. Preț: 22 lei; Cantitate: 150ml


Mi-am zis că este momentul să trec și eu la antiperspirantele stick, și l-am ales pe cel de la Dove din gama Go Fresh cu aromă de castravete și ceai verde (10 lei). Promite protecție de până la 48h, este îmbogățit cu 1/4 cremă hidratantă și miroase bine. 

De la Ziaja mi-am luat 3 lucrușoare: un unt de corp cu aromă de portocale (19 lei) la 200 ml, în care mi-am băgat nasul deja și are o aromă foarte plăcută, parcă miroase a bombonele; un șampon pentru păr gras cu extract de lavandă (500 ml) - 9 lei; și un gel de duș pentru copii, bubble cola (13 lei) la 500 ml, care are un miros dulce, de Coca Cola, plăcerea mea vinovată! Îmi plac mult ambalajele produselor Ziaja, dar și faptul că produsele vin în cantități generoase și cred că îmi vor ajunge mult timp.


În final, mi-am mai luat și o mască pentru păr degradat cu ulei de argan și keratină de la Dr. Sante (9 lei) în cantitate de 300 ml, despre care nu am nici o idee, dar sper să fie bună și să nu fi dat greș când am ales-o. Pentru început, vă zic că are un miros plăcut, intens, și urmează să o pun la încercare în cel mai scurt timp.


 Mi-am mai luat și o pastă pentru albirea dinților de la Colgate, căci benzile de albire nu mi-au permis să duc tratamentul la bun sfârșit (mai multe aici) și eu sunt cam obsedată de dantura mea și de cam tot ceea ce ține de igienă și îngrijire personală. Mi-am luat și un fixativ de la Nivea, Mega Strong (12 lei), cu putere de fixare 6, fiindcă buclelor mele le trebuie un produs foarte puternic pentru a se păstra și a nu se deforma în câteva ore. Folosesc fixative Nivea de foarte mult timp și cred că și acesta se va ridica la nivelul așteptărilor mele.


M-aș bucura foarte mult, dacă ați folosit produsele de mai sus, să-mi lăsați părerile voastre despre ele în comentarii, să știu cam la ce să mă aștept de la ele.

Vă tentează vreunul dintre produse? 
Kisses!

0 comentarii