Video Produse terminate septembrie, octombrie 2015

octombrie 31, 2015

În ultima perioadă parcă nu-mi mai ajunge timpul pentru nimic, iar asta se observă prin lipsa activității de pe Youtube, însă ieri m-am străduit și am filmat un nou clip cu produse terminate, care sper să vă placă. Pe unele le-am prezentat pe blog, iar pe altele le-am strâns de la ultimul articol de acest tip încoace. Sper să vă placă, să vă abonați pentru alte videoclipuri, iar dacă aveți nelămuriri despre produse, lăsați-mi întrebările voastre în comentarii. :)


Dintre produsele menționate, am făcut review la: 

  • Șampon Garnier Honey Treasures - aici
  • Apă micelară Garnier - aici
  • Ser leave-in pentru păr Avon - aici
  • Loțiune de corp Elmiplant Skinnergy - aici
  • Gel de ras Nivea - aici
  • Mascara Max Factor False Lash Effect - aici



Kisses!

0 comentarii