Favoritele lunii octombrie 2015

octombrie 28, 2015


Din octombrie am trecut la regim mai intens de hidratare și îngrijire a tenului, specific anotimpului, și mă bucur că am găsit o așa-zisă rețetă care a funcționat pe tot parcursul lunii, iar unele produse au intrat în favorite, chiar dacă la început eram contrariată în privința lor.

Două produse s-au potrivit de minune cu tenul meu, iar acestea sunt fondul de ten Maybelline Superstay Better Skin și crema pentru riduri superficiale de la Gerocossen, Melcfort, care s-a dovedit a fi o bază excelentă pentru fond de ten. Of, cât de mult îmi place acest duo! Crema de la Gerocossen este o cremă de zi non-grasă, care lasă pielea ușor matifiată și se absoarbe extrem de rapid în piele. Are o textură densă, care hidratează îndeajuns pielea fără să rămână la suprafață, lăsând senzația la atingere de bază siliconată și efectul vizibil de pori micșorați. Mi-a plăcut foarte mult cum se aplică fondul de ten peste ea ca bază, mi-a menținut sebumul sub control pentru mai multe ore și aspectul machiajului era mult mai frumos datorită acestei creme. Tenul nu mai lucea ca un bec, iar aspectul fondului de ten era unul foarte plăcut. Din momentul folosirii celor două împreună mi-am dat seama că ceva se întâmplă, și anume că fondul de ten arăta mult mai bine pe față, nu s-a strâns în liniile feței, totul era uniform încât nu mi-a venit să cred cât de bine s-a îmbinat cu pielea și ce mix bun am realizat. Preț de câteva minute mi-am admirat fața în oglindă (din toate unghiurile) și de atunci am știut că mă voi înțelege foarte bine cu ele dacă le folosesc împreună.

Încă un element care a contribuit la tenul frumos, a fost pudra matifiantă de la Catrice, All Matt Plus, cu care setam fondul de ten și pentru 3-4 ore nu vedeam urmă de luciu în zona T, dar nici efectul acela prăfos/pudrat, așa că nici nu îmi simțeam tenul încărcat, este o pudră lejeră care nu se observă pe față.

Acum că am terminat apa micelară de la Garnier, am trecut la folosirea mai intensă a apei micelare Sensibio de la Bioderma și am realizat că își merită laudele și curăță eficient machiajul, fără a crea nici măcar un minim de disconfort tenului sau ochilor. Am impresia că se consumă cam repede și o sticluță ca aceasta, de 250 ml costă peste 40 lei. La capitolul acesta, Garnier iese învingătoare cu 400 ml și 16 lei când e la ofertă, sau aproximativ 27 lei, cât costă în mod normal. E foarte bună Bioderma, no comment, însă îmi place foarte mult și Garnier.



Dacă folosesc uleiul de păr de la Gliss, Daily Oil-Elixir, e clar că nu mai am nevoie de balsam și îmi iau toate "vitaminele" necesare din acest ulei, după ce îmi spăl părul și îl usuc ușor cu prosopul. Are efect instant, părul devine mai moale încă de când îl aplic și pot să-l descurc fără probleme. Este salvarea mea fiindcă orice șampon aș folosi, îmi încâlcește părul și mi-e imposibil să-l descâlcesc fără un balsam, iar acest ser leave-in mă scutește de minutele de așteptare și face cam același lucru într-un timp foarte scurt.

Antiperspirantul meu preferat a fost Nivea Stress Protect, care este cel mai eficient dintre toate cele pe care le-am încercat. Mă protejează de dimineață până seara și nu îmi dă deloc motive de stres precum ar fi apariția mirosului de transpirație. E cel mai sigur antiperspirant încercat de mine, are efect îndelungat și îl recomand cu încredere persoanelor care transpiră mult, sau celor cărora le place să fie uscate și parfumate pe toată durata zilei, așa cum sunt eu.

Am folosit în paralel două geluri de duș, pe cel cu aromă de fructe de pădure de la B.U. și pe cel de la Nivea, Creme Smooth, când simțeam nevoia de hidratare. Cel de la B.U. nu usucă pielea, are efect energizant și are o aromă fructată foarte plăcută. Pe cel de la Nivea l-am apreciat pentru hidratarea intensă oferită, textura cremoasă și mirosul delicat care persista ore întregi. Mai am foarte puțin în fiecare, le-am folosit în funcție de preferințe, fiindcă sunt două geluri de duș diferite care merg foarte bine a fi folosite în paralel. B.U. mi se pare mai potrivit pentru vară, e ca un cocktail de fructe, iar Nivea e potrivit pentru anotimpul rece, e ca o cremă hidratantă pentru corp.

Care au fost preferatele voastre în octombrie?
Ați încercat și voi produsele mele favorite?
Kisses!

0 comentarii