SPA AT HOME, Douglas Harmony Of Ayurveda Regenerating Body Lotion

iulie 19, 2015


Cred că știți deja cât de mult îmi plac loțiunile de corp care pătrund rapid în piele și o lasă catifelată și placut parfumată.
Ei bine, această loțiune de la Douglas mi-a depășit așteptările fiindcă miroase extraordinar și intră foarte repede în piele. Conține ingrediente ayurvedice, recunoscute pentru multiplele beneficii asupra pielii, iar unul dintre cele mai importante beneficii ale acestor ingrediente este faptul că sunt foarte ușor de absorbit în profunzimea pielii și că acționează la nivel celular.

Este loțiunea de care m-am îndrăgostit imediat și pe care am folosit-o excesiv într-o perioadă, atât de mult mi-a plăcut! Păcat că pozele nu au miros, cu siguranță v-ați fi îndrăgostit instant de ea.

Are o consistență aproape lichidă, foarte ușoară și textură non-grasă, având proprietăți emoliente, care sunt resimțite instant în contact cu pielea. Lasă pielea hidratată încă de la prima aplicare și oferă aspectul acela glowy și sănătos, pe care mi-l doresc în special vara pentru pielea mea.

Mie îmi place să o aplic în special pe picioare și apoi să mă îmbrac și să ies pe ușă, fiindcă nu face parte din categoria loțiunilor cărora le ia o veșnicie să se absoarbă în piele. M-am dat cu cremă, iar în următoarele secunde, m-am îmbrăcat și am plecat.


Are un miros superb, care îmi dă o stare de bine generală, de relaxare și chiar îți dă impresia că te răsfeți undeva la spa cu astfel de arome și ingrediente de natură indiană, te face să uiți pentru câteva momente de problemele zilnice. Persistă foarte mult mirosul, și drept dovadă, într-o zi mi-am făcut duș, m-am cremuit bine pe tot corpul și am plecat la coafor. Am uitat total de cremă și în timp ce-mi așteptam rândul eram foarte curioasă ce poate mirosi atât de bine acolo, până să-mi dau seama că loțiunea mea își răspândise mirosul peste tot și că poate persista o perioadă îndelungată. 

I love it, îmi place la ea faptul că este o loțiune echilibrată și chiar dacă mirosul ei se simte în toată încăperea, este un miros plăcut, deloc grețos sau sufocant. Anul ăsta am avut parte de multe loțiuni care mi s-au potrivit foarte bine, iar asta cred că e perfectă pentru vară, când am nevoie de texturi ușoare, non-grase, care să-mi hidrateze corpul și să-l parfumeze subtil.

Nu-mi place să aștept mult după o cremă de corp, sau să aștept și aceasta să nu mai intre în piele, pentru ca mai apoi să nu mă pot îmbrăca din cauza filtrului gras de la suprafața pielii. Douglas Home Spa Harmony of Ayurveda cu indian mango & gotu kola miroase superb, hidratează pielea foarte bine, iar cel mai important, nu lasă peliculă grasă la suprafață. Un mare DA de la mine!


Kisses!

0 comentarii