Review: Vectem Pon-Emo Gel de dus si sampon pentru par gras cu proteine și colagen

iulie 11, 2015

Astăzi vorbim despre un produs cu dublă întrebuințare, adică despre gelul de duș și șamponul pentru păr gras de la Vectem, pon-emo, care este un produs dermatocosmetic îmbogățit cu proteine și colagen, care oferă o toleranță cutanată ridicată, devenind astfel un produs de curățare potrivit pentru pielea sensibilă și delicată.


Eu l-am folosit o perioadă îndelungată ca șampon pentru părul meu gras și, mai apoi, și pe post de gel de duș. Fiind un produs special destinat pielii sensibile și scalpului predispus la iritații, mi s-a potrivit, în special în perioada aceasta în care scalpul meu este afectat din cauza unei experiențe neplăcute cu un șampon din comerț, și nu mi-a creat usturimi sau senzație de mâncărime a scalpului și nici cu mătreața nu am mai avut probleme atât de mari. Nu m-a scăpat în totalitate de mătreață, dar a redus-o în mare parte, iar scalpul meu începe să-și revină încet-încet. Face multă spumă și din două șamponări îmi simt părul foarte curat, scârțâind la atingere.

Singurul lucru care mă deranjează, în general, la toate șampoanele pentru păr gras, și de care nu am putut scăpa nici în cazul acestuia, este că îmi încâlcește părul foarte tare și trebuie să folosesc neapărat un balsam de păr după spălare, altfel nu aș putea să-l descâlcesc.


Eu nu aș putea să spun dacă mi-a întărit firul de păr, fiindcă am trecut printr-o perioadă foarte stresantă cu bacul și mi-a căzut părul în prostie, de am început și eu să mă sperii, dar pot să spun că mi-a oferit un ușor volum părului și o strălucire subtilă, de păr sănătos. Nu mi-a prelungit durata dintre spălări și nici nu a grăbit procesul de îngrășare a acestuia, a fost un șampon care nu mi-a creat neplăceri, iar eu îl văd ca pe un tratament pentru scalpul iritat și nu pentru spălarea frecventă a părului. 
Nu sunt alergică la șampoanele din comerț, dar am mai avut experiențe neplăcute cu unele, și aș mai apela la acest șampon când îmi simt pielea scalpului sensibilă și iritată, deoarece este un bun calmant pentru acesta.

Ca gel de duș, mi-a plăcut foarte mult, face spumă bogată și curăță pielea foarte bine, lăsând-o curată și energizată. Are un miros mentolat, fresh, care mă răcorește și energizează, mi se pare foarte potrivit pentru perioada aceasta a anului, când un duș răcoritor este cel care ne poate schimba ziua. Nu mi-a uscat pielea și nici nu m-au usturat ochii în contact cu el, l-am folosit în special și pe ten să văd cum se comportă și curăță totul foarte bine, fără să existe reacții adverse.


Mă bucur că l-am primit și am avut ocazia să-l încerc, este un produs dermatocosmetic bun, și cred că pentru o persoană cu păr foarte gras sau alergică la șampoanele obișnuite, ar fi o opțiune foarte bună.

Cantitate:250 ml; Preț: ~ 24 lei. Disponibil în farmacii cât și online.
Kisses!

0 comentarii