Review lapte demachiant Gerovital Happiness cu extract de caise

iulie 20, 2015


Toată lumea știe de impactul pe care l-a avut noua gamă de cosmetice de la Gerovital, Happiness, și cât de reușite sunt produsele care au la bază extracte din fructe, de arome nu mai zic. Eu sunt îndrăgostită de CC Cream-ul cu zmeură și cred că, anul acesta, cei de la Farmec și-au depășit limitele cu această gamă delicioasă pe bază de fructe.

Demachiantul Gerovital Happiness cu extract de caise, conceput pentru tenul uscat, are o textură fluidă, care înmoaie rapid machiajul și curăță blând pielea, oferind o senzație plăcută de prospețime și hidratare.

Dozarea se face prin intermediul unui căpăcel, apăs pe partea laterală, torn produs pe discheta demachiantă, iar apoi închid căpăcelul la loc, și astfel pot păstra cum se cuvine produsul, fără ca acesta să rămână în contact cu factorii externi care i-ar putea afecta compoziția.

Ambalajul este simplu de manevrat, are un design simplu și atractiv, cu fructele în prim plan, iar pe spate conține toate indicațiile și ingredientele corespunzătoare.



Are un miros curat, fructat, proaspăt care mă relaxează și pe care eu îl percep ca pe un răsfăț după o zi obositoare. Este mirosul care te energizează imediat, ca atunci când ai savura un fresh de fructe plin de vitamine, iar efectele sunt resimțite la nivelul pielii, prin toți porii.

Textura non-grasă curăță tenul de machiajul și impuritățile de peste zi, fără să lase tenul lipicios după demachiere, însă eu prefer totuși să-mi limpezesc fața după, iar, în unele zile, mai folosesc și un gel sau un scrub pentru o curățare în profunzime a porilor încărcați.

Este un produs bun pentru pielea uscată și normală, deoarece asigură o demachiere eficientă și, în același timp, o și hidratează, datorită extractului de caise bogat în minerale, vitamine și antioxidanți, care luptă împotriva îmbătrânirii pielii.

Așa cum este indicat și pe ambalaj, întâi îmi masez tenul cu fluidul de curățare, după care îndepărtez totul cu ajutorul unor dischete demachiante. Cu 3-4 dischete elimin machiajul și reziduurile rămase pe ten și obțin un ten curat și luminos.

În concluzie, acest fluid de curățare, pe bază de extract de caise, și-a îndeplinit atribuțiile și mi se pare un demachiant foarte bun, datorită celor enumerate mai sus. Mă bucur că l-am primit și că mi se potrivește! Anul acesta, se pare că fructele dau cuvântul în materie de cosmetice!

Conține 200 ml de produs și îl găsiți în magazine la ~ 10 lei.

Kisses!

0 comentarii