Review The Body Shop Wild Argan Oil The Radiant Oil

iulie 20, 2015


Uleiul de argan este recunoscut pentru proprietățile sale hrănitoare și reparatoare asupra părului, tenului și corpului nostru, conține o mare cantitate de vitamina E, substanțe antioxidante puternice care combat îmbătrânirea prematură și ajută la regenerarea pielii.

Eu m-am convins încă de acum câțiva ani de proprietățile lui asupra părului și îmi place să folosesc uleiuri leave-in pentru vârfurile uscate, fiindcă hidratarea este imediată și aspectul de păr sănătos nu întârzie să apară.

Anul ăsta, am primit uleiul radiant The Body Shop din gama Wild Argan Oil, care are la bază ulei de argan (of course) organic din Maroc obținut prin programul Community Fair Trade, de la Ana-Maria, și mă bucur că se descurcă la fel de bine și în privința hidratării pielii.

Promite să ofere pielii și părului o strălucire intensă, iar eu eram foarte curioasă cum se va comporta pe pielea mea, dacă va lăsa acea peliculă grasă... obsesia mea, știți deja și voi.


Produsul se prezintă într-un flacon de tip spray, chiar îmi place modul ales pentru dozarea uleiului și cred că aș alege pentru toate produsele cu această textură o sticluță cu pulverizator. Așa nu risc să risipesc produs și să-i murdăresc recipientul în caz că se scurge în timp ce îl folosesc.

Îl pulverizez de câteva ori pe suprafața pielii, iar apoi masez ușor până acopăr zona care necesită hidratare și obțin un luciu plăcut pentru piele. Uleiul de argan este un ulei uscat și nu îmi îngrașă pielea, care capătă un aspect sănătos și hidratat. La atingere am impresia că nici nu am aplicat un ulei pe piele, ci îmi dă senzația de piele curată și hidratată, dar uscată, datorită texturii non-grase a uleiului de argan. Ce-aș mai putea cere când am pielea hidratată și nu se simte deloc grasă și lipicioasă? ♥

L-am folosit și pentru păr, cu o oră înainte de a-l spăla, pe post de tratament, însă am văzut că nu se absoarbe dacă îl aplic pe post de tratament leave-in pe părul uscat, așa că prefer să-l folosesc uneori înainte de spălare, când simt că părul meu este uscat și are nevoie de un plus de hidratare, dar totuși, îmi place mai mult pe post de ulei de corp. Are un miros plăcut, discret, specific unui ulei de uz cosmetic, nu știu cum l-aș putea descrie.


Este genul acela de produs pe care îl folosim atunci când vrem să arătăm ca scoase din cutie, cu o piele fină, catifelată și ușor satinată. Mie îmi place să-l folosesc în special pe picioare, când port rochițe, fiindcă îmi oferă un aspect îngrijit al pielii și un luciu discret, de piele sănătoasă.

Cantitate: 125 ml. Preț: 84 lei. Disponibil online pe thebodyshop.ro

Kisses!

0 comentarii