L'Oreal Paris, Le Jewel Shaker

iulie 25, 2015

Chiar dacă realizatul unor modele frumoase pe unghii nu este deloc punctul meu forte, și prefer să rămân la nivelul bazic, uneori se poate să am și eu mici obsesii din acest domeniu, iar astăzi mi-a captat atenția L'oreal le Jewel Shaker (cred că mai mult ambalajul, că astea ne fură ochii, dar nici rezultatul nu este de neglijat).
L-am descoperit pe 1001cosmetice, căutând printre noutățile aduse pe site, și după vizionarea filmulețului cu aplicarea sa, mi-a rămas gândul la el toată ziua. Și mai e și 25 lei... hmmm!

1001 Cosmetice

Shaker-ul conține niște perluțe strălucitoare, deci rezultatul este asemănător cu al manichiurii caviar. Noutatea constă în procesul de aplicare (în cazul manichiurii caviar, se pierd multe mărgele când sunt turnate din sticluță pe unghii): se introduce degetul în deschizătura recipientului, se agită de câteva ori și minunea se produce! Sclipici peste tot! ♥ 

Pe mine ambalajul în sine m-a cucerit, dar și perluțele atrag atenția și înfrumusețează manichiura, adaptându-se la culoarea ojei pe care au fost aplicate.

Ce părere aveți de această bijuterie? Vă tentează?
Kisses!

0 comentarii