Haul, ce produse am primit/cumparat in ultimul timp

iulie 23, 2015

Dacă mă urmăriți pe Facebook și Instagram, unde postez aproape zilnic și cam tot ce am ocazia să încerc în materie de cosmetice, cred că ați văzut că am primit câteva bunătăți în ultimele zile, dar mi-am și achiziționat câteva produse pe care le-am mai avut sau pe care eram curioasă să le încerc.


Ieri am primit arsenalul de demachiere de la Nivea și l-am folosit excesiv, e o căldură afarăăă, iar tenul meu e mai mereu uleios. Îmi plac mult șervețelele demachiante, au mirosul acela caracteristic cremelor Nivea, sunt blânde și delicate, foarte bune pentru un refresh. Despre bifazic v-am mai povestit, știți că-mi place, iar micelara este o surpriză pentru mine: curăță foarte bine tenul, nu are parfum și alcool, nu lasă senzație lipicioasă pe față, good job, Nivea


Tot ieri mi-a ajuns și premiul câștigat pe blogul Anei, un ulei pentru păr din gama Advance Techniques și parfumul Rare Pearls de la Avon. Ambele produse miros foarte bine, abia aștept să vă spun mai multe!


După ce-am aflat nota de la bac, am dat o fugă până în DM și mi-am luat câte ceva. Habar n-aveam dacă-mi trebuie ceva, ce-mi trebuie, dar am simțit nevoia să fac cumpărături, de orice fel, ca o mică răsplată după câteva zile de foc, în care nu prea am pus mâna pe cosmetice.


Sâmbătă am primit mesaj de la curier și chiar nu știam ce urma să primesc. Cei de la Flormar mi-au făcut o surpriză frumoasă și mi-au trimis câteva produse la testat, și când le-am descoperit, mi s-a schimbat starea de spirit instant, trebuie să vă povestesc pe larg despre ele!


Acest balsam de buze, Care4lips, miroase superb a portocale și hidratează foarte bine buzele! Observați asemănarea cu cele de la eos, așa-i? Dacă pe alea nu am apucat să le încerc, nu e vreo problemă, Sweet Tangerine e foarte cute și își face treaba pe partea de hidratare.


După ce am primit în martie CC Cream-ul cu zmeură de la Gerovital Happiness, și l-am consumat foarte rapid, mi l-am cumpărat zilele trecute din Real, după ce l-am căutat câteva zile la rând prin magazine. Mi-a fost dor de el, de aroma de zmeură și de finish-ul proaspăt pe care îl are tenul meu când îl port. Iubire mare!

Voi cu ce v-ați înnoit în ultima perioadă?
Kisses!

0 comentarii