TAG - This or that

mai 03, 2015

Of, sunt atât de în urmă cu tag-urile! Deși pe majoritatea la care am fost nominalizată le am încă începute în draft, nu am apucat să le finalizez, și-au început să se adune! Astăzi răspund tag-ului la care am fost nominalizată de Mihaela și teacher Monica, adică This or that tag, pe care l-am citit cu drag la fetele din blogosferă și am observat că în unele cazuri ne asemănăm, iar în altele, suntem total diferite. Mulțumesc pentru nominalizare!

MAKEUP


  • blush or bronzer - Cu siguranță bronzer! Rar întâlnesc un blush care să mi se potrivească și care să nu mă arate "înflăcărată". Pe când, bronzerul îmi pune frumos pomeții în evidență și nici nu mai simt nevoia de blush, mai ales că minunăția Sol de Rio de la Sephora face un contrast perfect cu nuanța tenului meu și un blush roz sau piersicuță nu-și prea are locul la mine pe față.
  • lip gloss or lipstick - Nu sunt atât de pasionată nici de unele, nici de altele, dar să zicem, totuși, lip gloss, că asta am purtat în ultima vreme.
  • eye liner or mascara - Mascara, fiindcă o folosesc zilnic, dar și tușul îmi place mult, fără el mă simt palidă, fără viață! :))
  • foundation or concealer - fond de ten/cc cream cu acoperire bunicică, cearcăne nu am de acoperit. 
  • neutral or color eyeshadows - Fardurile în nuanțe neutre mi se potrivesc cel mai bine. 
  • pressed or loose eyeshadows - Pressed, of course! Deși am câteva farduri sub formă de pulbere, le folosesc destul de rar fiindcă murdăresc tot ce prind când le folosesc, așa că le prefer pe cele compacte.
  • brushes or sponges - Prefer pensulele, încă nu m-a prins mania burețeilor, dar îi am în vedere. Am primit doi bureței Marionnaud pentru aplicarea fondului de ten, poate o să scriu curând despre ei.


NAILS



La capitolul ăsta mi-e și jenă să răspund, n-am nicio treabă cu unghiile! :)) Să fie curate și îngrijite și e în regulă. Deși, aș avea oje cu care să experimentez.

  • O.P.I. or China Glaze - Am încercat doar OPI, așa că nu pot să aleg aici.
  • long or short - mi-ar plăcea să le am lungi, dar momentan situația nu îmi permite. :D
  • acrylic or natural - Fiindcă unghiile mele sunt foarte fragile, aleg acrylic/gel, deși îmi pun unghii foarte, foarte rar.
  • brights or darks - îmi plac nuanțele de oje închise în ultima perioadă.
  • flower or no flower - cu floricele, normal, arată foarte bine și le admir de fiecare dată în blogosferă, dar sunt un anti-talent când vreau să-mi fac diferite modele pe unghii. Nici la banalele buline nu-mi iese cum vreau eu! :))


BODY


  • perfume or body splash - Parfum, of course!
  • lotion or body butter - îmi plac mai mult loțiunile de corp, unturile se absorb mai greu în piele, iar eu n-am răbdarea necesară și cremuiesc tot ce ating.
  • body wash or soap - gel de duș! N-am mai folosit vreun săpun de pe vremea lui...
  • Lush or other bath company - am avut doar o bombă de baie de la Lush, dar nu m-a încântat atât de tare. În ultimul timp mi-au plăcut mult gelurile de duș de la B.U. și Yves Rocher.


FASHION

  • jeans or sweat pants - Jeans, normal.
  • long sleeve or short - prefer mânecile scurte, dar iarna n-am de ales. :P
  • dresses or skirts - rochii/rochițe. Nu îmi place cum arăt în fustă. 
  • stripes or plaid - dungi. :)
  • flip flops or sandals - deși mă simt mai comod în șlapi, aleg sandalele, sunt mai drăguțe.
  • scarves or hats - să zicem... eșarfe. Pălărie n-am purtat niciodată!
  • studs or dangle earrings - Ambele, depinde de starea pe care o am.
  • necklaces or bracelets - Ambele.
  • heels or flats - Mai mult îmi plac tocurile, trebuie să recunosc.
  • cowboy boots or riding boots - Ghetilii, casî moarî fetilii!
  • jacket or hoodie - Jacket.


HAIR

  • curly or straight - Părul meu e ușor ondulat, așa că îl îndrept mai tot timpul
  • bun or ponytail - Nu port părul prins decât foarte rar, am o obsesie cu urechile mele. Hell, no!
  • bobby pins or butterfly clips - Agrafe, normal.
  • hair spray or gel - Înainte foloseam mult fixativ când îmi făceam bucle, dar în ultimii ani am lăsat-o mai moale.
  • long or short - Long. ♥
  • light or dark - Dark.
  • side sweep bangs or full bangs - Nici, nici.
  • up or down - Down, precum ziceam. :D


RANDOM

  • rain or shine - Soare, of course!
  • summer or winter - Summer, oh, summer!
  • fall or spring - Primăvarăăă!
  • chocolate or vanilla - Greu de zis! Cioco.


TAG-ul merge către Ramo, Ioana, Diana, Ana!

Kisses!

0 comentarii