SEPHORA Jelly mask moisturizing & energizing

mai 02, 2015

La întâlnirea cu Ana-Maria în Timișoara, despre care ați citit aici, am primit o grămadă de lucrușoare/cosmetice foarte girly, care m-au cucerit încă de la primele folosiri. Printre acestea, am primit și două doze de Jelly mask moisturizing & energizing, care fac parte din colecția de vară de anul acesta de la Sephora, iar formatul (capsulele) în care găsim aceste măști sub formă de jeleu mi s-a părut interesant, tocmai prin faptul că sunt diferite de restul ambalajelor cu care ne-am obișnuit, fiind și primele cu care am început să încerc produsele primite.


Masca hidratantă și energizantă sub formă de gelatină promite o senzație ultra-fresh, de tonifiere și eliminare a senzației de piele uscată și deshidratată. Este îmbogățită cu un cocktail de 5 vitamine (vitamina E, C, A, F, Provitamina B5) pentru energizarea și revitalizarea tenului, care diminuează semnele oboselii, oferindu-i luminozitate și aspect sănătos.


În cutie se găsesc 6 monodoze a câte 6 ml fiecare, iar din punctul meu de vedere, sunt adevărate cocktailuri răcoritoare pentru ten, foarte potrivite pentru vremea călduroasă când vor apărea în magazine.

De la început mi-a plăcut ideea de mască tip jeleu, iar în momentul în care am dezlipit folia dozelor, m-a întâmpinat un miros delicios de pepene, care a fost o adevărată încântare și care a persistat pe toată durata răsfățului cu gelatină.



Al doilea lucru care mi-a plăcut nespus de mult este efectul de răcorire a tenului, fapt care m-a dus instant cu gândul la zilele toride de vară în care  tenul meu ar fi încântat de o astfel de mască, care îl trezește la viață și îi dă o stare relaxantă și foarte răcoroasă.

Masca are o textură gelatinoasă, translucidă, de culoare portocalie, asemeni unui pepene galben bine copt la interior, iar o singură doză îmi ajunge fără probleme pentru 2 utilizări, poate chiar și 3 dacă mă străduiesc, însă eu am folosit o doză întreagă pentru o singură aplicare, deci un strat gros, ca să mă bucur din plin de efectele ei și asta vă recomand și vouă dacă o veți încerca. 
Nu-mi place ca, odată desfăcută, să o țin în contact cu aerul până când îmi aduc eu aminte de ea și mai bine o aplic cât e proaspătă, să nu am probleme de genul oxidării sau contaminării cu praf și alte impurități din aer.

Pentru un efect și mai răcoritor, la vară, o puteți pune la frigider pentru 30 de minute înainte de aplicare. Tenul vă va mulțumi.


Eu o țin pe față aproximativ 30 de minute până se usucă și mai apoi o clătesc. Producătorii indică faptul că nu necesită clătire, dar totuși este o mască și se simte ușor lipcioasă pe față, și chiar dacă s-a uscat, este încă acolo, nu pot să rămân cu ea.

Ingrediente: Water, Methylpropanediol, Glycerin, Polysorbate 20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hydroxide, Panthenol, Caprylyl Glycol, Allantoin, PEG-20 Glyceryl Laurate, Fragrance, Sodium Hyaluronate, Sodium Phytate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Pantolactone, CI 15985 (Yellow 6), Alcohol, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride.

După îndepărtarea măștii, îmi simt tenul foarte catifelat, hidratat și curat. Mă bucur să observ că mi-a curățat foarte bine tenul, fiindcă la vară sebumul va fi mai mult decât omniprezent, iar o astfel de mască răcoritoare, energizantă și, pe lângă asta, și purificatoare este binevenită!

Love, love, love!
Vă tentează produsele din colecția de vară Sephora?
Kisses!

0 comentarii