Review Yves Rocher sampon purificator cu extract de urzica bio

mai 12, 2015

Mai cunoaște cineva sentimentul acela când știi că ai o grămadă de lucruri pe cap și multe de învățat și, în loc să te apuci de ele, îți vine să lași baltă tot și să tragi un pui de somn? :)) Ei bine, cam așa sunt eu în perioada asta, things are going faster and faster, iar când am o fereastră prefer totuși să petrec timpul într-un mod productiv, precum fac astăzi, fiindcă am review nou pentru voi, care sper să vă ajute. Cred că la vară, după ce uit de bac și perioada asta "zoombie", o să mă amuze postările care au introducerea bazată pe niște scuze legate de pregătirea pentru bac, dar până atunci, trebuie să-l pregătesc bine de tot, pentru ca mai apoi să revin în forță pe blog, iar voi sper că îmi scuzați pauzele.


Știți că m-am plâns pe Facebook de șamponul cu urzică de la Yves Rocher, care mă așteptam să fie foarte blând cu scalpul, vorbim de un șampon bazat pe extract din plante, totuși, și care mă gândeam că nu-mi va provoca mâncărimi, iritații ale scalpului, dar a fost chiar invers.
Cred că a fost pentru prima dată când mi-am luat un șampon fără să știu prea multe despre el, am auzit eu că șampoanele cu extract de urzică fac bine părului gras, au efect anti-seboreic, anti-fungic, iar acesta n-avea ce rău să-mi facă (credeam eu) și l-am cumpărat fără să stau pe gânduri. 

Încă de la prima spălare am observat că este un degresant perfect pentru părul gras și foarte uleios, părul scârțâie după prima șamponare. Rămâne foarte încâlcit, dar asta se rezolvă cu un balsam sau ulei de păr aplicat de la jumătatea lungimii părului spre vârfuri. Într-adevăr, oferă strălucire părului așa cum promite, dar ce vine pe lângă e bonus și extra bonus. 


Fiindcă am văzut de la început că are o acțiune mult prea puternică asupra scalpului și firului de păr, l-am alternat cu un șampon cu care mă înțeleg foarte bine, Elseve Color-Vive de la L'Oreal (da, știu, n-am păr vopsit), în speranța menținerii echilibrului pH-ului părului și al scalpului, dar am început să fac o mătreață groaznică și scalpul a început să mă mânânce de nu mai știam ce să fac. La început mă gândeam că e din cauza faptului că am schimbat șamponul, că așa reacționează scalpul meu, și am hotărât să-l folosesc doar pe cel cu urzică, crezând că mă voi obișnui cu el și că, după repetate folosiri, își va arăta adevăratele proprietăți.

Am ajuns la jumătatea flaconului de 300 ml, moment în care am decis că eu nu mai pun șamponul ăsta în păr, fiindcă mi-a distrus efectiv scalpul. Pe durata folosirii am observat cum scalpul meu devenea din ce în ce mai sensibil, a început chiar să mă doară la simpla atingere, și devenea tot mai uscat, mi-au apărut tot felul de bubițe și cojițe dureroase, mătreață extrem de multă, iar durata dintre spălări era aceeași ca la un șampon obișnuit (2 zile), deci nu mai merita experimentul. La fel a pățit și mama mea după ce s-a spălat de câteva ori cu el, deci problema e reală cu acest șampon, iar eu am mai citit și pe alte bloguri că fetele nu prea s-au împăcat bine cu el.

INGREDIENTE: AQUA, AMMONIUM LAURYL SULFATE, DECYL GLUCOSIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, URTICA DIOICA (NETTLE) EXTRACT, GLYCERYL, OLEATE, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM BENZOATE, ZINC GLUCONATE, PARFUM, CITRIC ACID, GLYCERIN, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, SALICYLIC ACID, GERANIOL, LIMONENE, SODIUM CHLORIDE, POTASSIUM SORBATE.

Mie nu mi-a plăcut deloc, miroase și foarte puternic a urzici, care parcă te îneacă când te speli pe cap, aveam foarte mari așteptări de la el, dar m-a dezamăgit foarte tare. Cred că e mai rău decât Head & Shoulders, cu care nu mă mai spăl de foarte mulți ani, care parcă nu mi-a provocat astfel de neplăceri.

Voi ce experiențe ați avut cu șampoanele Yves Rocher?
Aștept cu interes părerile voastre.
Kisses!

0 comentarii