Oferta DM Drogerie Markt + mici cumparaturi

mai 08, 2015

De când vuia internetul cu faptul că micelara de la Garnier îi face concurență Biodermei, mi-a rămas parcă pe creier că Garnier micellaire trebuie să fie a mea, așa că azi am ajuns și eu, în sfârșit, să mi-o cumpăr, la ofertă, normal, că ne place să facem smart shopping și să profităm de ofertele produselor care chiar își merită banii și care sunt atââât de lăudate în blogosferă.


Prima jumătate a lunii mai aduce în DM multe oferte tentante, eu am stat minute în șir analizând raioanele cu cosmetice și mi-am luat câteva produse de care aveam nevoie. Deodorantul de la B.U. este pe terminate și simțeam nevoia să încerc un altul, așa că l-am ales pe cel de la Dove în varianta clasică, care are un miros atât de plăcut, proaspăt, delicat, e lovely!
Sper să fie ok și șamponul, eu am citit câteva păreri bune, dar și despre experiențe neplăcute cu el, acum... voi vedea cum reacționează pe părul meu.

Ce-am mai văzut la ofertă, pe lângă cele de care am profitat, au fost măștile Freeman, eu o am pe cea cu avocado și curăță foarte bine tenul, care acum sunt reduse la 18,5 lei de la 29,5. Sunt multe variante, măști exfoliante, hidratante, cu aromă de ciocolată, căpșuni... delicii cosmetice!

Am văzut și obișnuitele seturi de Nivea, Balea etc., iar ca de obicei ofertele de tipul 1+1 gratis mi-au atras atenția.
Am văzut și multe oferte cu noul ser cu perle cu Q10 de la Nivea, așa că dacă vi-l doreați, puteți face o afacere!


Azi m-am limitat la cele necesare, eu zic că am ieșit ieftin de data asta și vă invit să profitați și voi de ofertele DM care vă tentează, aceasta e valabilă până pe 12. 

Garnier Ultra Doux Honey Treasures șampon 400 ml - 12 lei
Deodorant Dove + aparat de ras - 12 lei
Micelară Garnier 400 ml - 17 lei  fata de 29 lei cat era pretul initial!!!

Kisses!

0 comentarii