Oferta DM Drogerie Markt - mai 2015

mai 13, 2015

Eram tare curioasă ce produse vor avea acum la reducere în magazinul DM Drogerie Markt și, în noua ofertă disponibilă aici, am găsit câteva reduceri ale unor produse pe care le-am încercat, știu că sunt bune, iar ofertele lor merită atenția.

Rândul trecut, când am trecut prin DM, am văzut un stand de testare a noii creme Nivea Care, am încercat-o și eu, normal, pe mână, iar prima impresie a fost una foarte bună. S-a absorbit foarte repede în piele și senzația era una de mâini foarte catifelate și hidratate. Atunci am văzut crema de 100 ml la 10 lei, dacă nu mă înșel, iar în noua ofertă o avem pe cea în varianta de 200 ml la doar 14.99. Merită profitat de această ofertă!

Am uitat să spun că, pentru mine, fixativele Nivea sunt cele mai bune, am mai încercat eu câteva, dar cele mai strong s-au dovedit acestea, iar acum sunt doar 10 lei! ♥



Și noile loțiuni de corp de la Elmiplant Skinnergy sunt la reducere, eu o am pe cea cu Lychee și e foarte plăcut mirositoare și hidratantă. Îmi place!


Unul dintre deodorantele mele preferate pe care mă pot baza este redus la doar 7 lei. Don't miss it! 
B.U. in action m-a ținut o veșnicie, e perfect pentru zilele pline.

Oferta cu deodorant Dove + aparat de ras BIC Miss Soleil cadou este foarte tentantă, eu am profitat deja de ea, fiindcă în magazin a apărut mai repede, doar că la 12 lei. Deodorantul de la Dove este pur și simplu adorabil, oferă protecție de durată și mirosul persistă multe ore. ♥


Noua ofertă DM, valabilă între 14.05 - 2.06, o puteți răsfoi aici.

Kisses!

0 comentarii