Favoritele lunii aprilie - 2015

mai 02, 2015


În martie și aprilie am avut cam aceleași favorite, produse pe care le-am folosit la maxim, așa că dacă în martie nu am mai scris despre favorite, revin acum, după ce mi-am și făcut păreri destul de conturate despre produse, căci sincer am avut parte de niște produse foarte bune, lăudate și apreciate pe multe bloguri, și asta pe bună dreptate. Chiar am rămas plăcut impresionată de anumite produse ale unor branduri, care nu mă așteptam să aibă produse atât de grozave! De fapt, sunt îndrăgostită de toate produsele pe care le-am favorizat în aprilie și aș opta pentru ele din nou, oricând, fără îndoială.  



  • Deodorantul B.U. din gama in action varianta Protect Plus am început să-l folosesc pe la mijlocul lui martie și abia acum îmi dă semne că mai am puțin în flacon. Mi-a plăcut extrem de mult, m-a convins că trebuie să încerc și alte deodorante de la B.U. Are aromă plăcută, protejează o zi întreagă împotriva mirosurilor neplăcute, nu irită pielea și îi dă o senzație de catifelare în urma aplicării. Big YES!

  • CC Cream-ul din gama Gerovital Happiness cu zmeură mai are nevoie de descriere? L-am folosit intens în martie și aprilie, i-am și făcut review. Îmi place, place, place! Are ambalaj drăguț, miroase foarte bine și pe ten arată și mai bine. Fructele la putere!

  • În aprilie mi-am cumpărat gelul de duș cu aromă de "Boabe de cafea din Brazilia" de la Yves Rocher și-am înțeles ce e cu atâta zarvă în jurul acestor geluri de duș! E un gel de duș cremos, face spumă densă, curăță foarte bine, iar mirosul persistă discret câteva ore. Singurul regret e faptul că se consumă destul de repede, eu și aplic o palmă de gel de duș pentru a-l "savura" din plin și a mă bucura de mirosul de bomboane de cafea și caramel. 



  • De curând am primit la testat, din partea Triodeluxe, o mască de par Tresemme cu keratină și mă bucur că mi-a îndeplinit așteptările și a făcut treabă bună cu părul meu. Am folosit-o la fiecare spălare, mă mir și eu că am avut răbdare să aștept câteva minuțele să-și facă efectul, dar după primele rezultate nu am vrut să ne mai despărțim. Descâlcește părul, îl hidratează și îi dă un aspect plăcut și ordonat. Review în curând.

  • Sol de Rio Bronzing Powder de la Sephora e un produs genial pentru conturarea pomeților! Ador să-l folosesc, îmi completează perfect machiajul, iar tenul meu nu mai pare atât de palid și fără viață. De când l-am primit de la Ana, îl folosesc de fiecare dată când mă machiez. Review aici.

  • Cei de la Elmiplant m-au uimit datorită noii loțiuni de corp din gama Skinnergy cu extract de Lychee, care este foarte emolientă și frumos mirositoare, iar pe lângă asta, pătrunde și repede în piele. Toată familia o iubește! Review în curând. 

Care au fost preferatele voastre cosmetice în aprilie?
Vă regăsiți vreun preferat mai sus?
Kisses!

0 comentarii