Bucura-te de un bronz sanatos: NIVEA Sun Protect & Bronze

aprilie 29, 2015

Mai este luna care dă startul ieșirilor în natură și aduce cu ea un iz plăcut de vacanță. Vremea începe să se îmbunătățească, ieșirile cu prietenii se înmulțesc, soarele devine omniprezent, iar noi trebuie să avem grijă de pielea noastră pentru a nu suferi mai târziu. 
Mie întotdeauna mi-a plăcut pielea bronzată și cred că așa va fi întotdeauna. Nu bronzul acela exagerat, inestetic și evident de solar, să ne înțelegem, dar parcă mă simt bine când pielea mea e ușor caramelizată de soare, iar când nu dispun de resurse naturale, apelez la autobronzante, numai să nu fiu albă ca brânza, palidă și toate alea. Un pic de nuanțare nu strică! :D
Vara asta, NIVEA ne este din nou alături cu o nouă lansare, uleiul NIVEA Sun Protect & Bronze, care promite să accelereze procesul de bronzare, în mod natural! 
Eu deja sunt cu gândul la vacanță și tare mi-ar plăcea să afirm sus și tare: MOOD DE VACANȚĂ: ACTIVAT 

Normal că mă așteaptă o perioadă grea, deja am început să mă resimt după pregătirea pentru bacalaureat, dar la vară, după ce se încheie totul, o să profit din plin de soare și de bălăceală împreună cu prietenii, iar anul ăsta nu-mi mai las pielea arsă de razele puternice ale soarelui, căci am nevoie de un bronz frumos și, mai ales, de unul de durată.



Noul ulei NIVEA Sun Protect & Bronze are o formula mătăsoasă și delicată, cu o textură transparentă, ce se absoarbe rapid în piele. Având o consistenţă uşoară şi rezistentă la apă, uleiul accelerează procesul natural de bronzare datorită extractului natural de plante (extract din rădăcină de licorice sau lemn dulce în medicina chinezească) ce stimulează producţia de melanină proprie pielii, oferind un bronz natural, irezistibil şi de lungă durată. Conţine un sistem extra eficient de filtre UVA/UVB ce protejează pielea în profunzime.
Preţ: 34,02 Lei, 200 ml, SPF 30


Nu uita de pielea sensibilă a celor mici! 

NIVEA Sun Kids Spray colorat de protecţie solară SPF 50
Special destinat pielii sensibile a copiilor, Spray-ul colorat de protecţie solară de la NIVEA Sun protejează eficient chiar şi împotriva arsurilor solare şi a deteriorării pielii pe termen lung. Emulsia este colorată în albastru, o adevărată distracție pentru cei mici. În momentul în care culoarea devine albă, emulsia trebuie reaplicată, pentru o maximă siguranță. Produsul oferă protecţie imediată şi are o rezistenţă la apă de lungă durată pentru ca micuţul tău să se bucure, fără griji, de soare, oriunde ar fi.
Preţ: 45,99 Lei, 200 ml, SPF 50

0 comentarii