Am implinit doi ani de blogging! | Moments of Joy

aprilie 23, 2015

Săptămâna trecută m-am întâlnit cu o doamnă frumoasă, parfumată, parfumată și cochetă! Eu zic că v-ați dat seama deja despre cine e vorba, încă de când am folosit repetiția "parfumată, parfumată", sau mă înșel? :)


Cea mai mare împlinire/bucurie/satisfacție pe care mi-a adus-o blogul în viața mea o reprezintă persoanele minunate pe care am avut ocazia să le cunosc și chiar să le întâlnesc de-a lungul timpului, pe unele după destul de mult timp, dar a meritat așteptarea. Persoane frumoase, prietenoase și inspiraționale, care te încântă prin simpla lor prezență și energie pozitivă.

Pe 6 aprilie am aniversat doi ani de când scriu pe blog, dar atunci nu mi-am pregătit un articol special pentru asta, sau poate că nu mi-am găsit cuvintele, ci doar am organizat două concursuri pentru voi, în semn de mulțumire pentru toate clipele frumoase. 


Surpriza cea mare a fost când am aflat că Ana-Maria, BeautyBarometer, ajunge la Timișoara și putem în sfârșit să ne vedem live! Întâlnirea cu Ana a fost un moment de pus la portofoliul meu de mic blogger, iar eu am luat-o ca pe un cadou aniversar, căci îmi doream de mult să o întâlnesc și mă bucur că a reușit să fie alături de mine și să marcheze un eveniment important din viața mea de bloggeriță.


De ce spun că a fost un moment important pentru mine faptul că am întâlnit-o pe Ana? 
Păi cine credeți că a insistat să-mi deschid blog? Datorită Anei am prins curaj să scriu despre pasiunea mea cea mai mare, cosmeticele, și mai nou și parfumurile, cred că știu de unde mi se trage, iar pe parcurs am dezvoltat o frumoasă prietenie, chiar dacă diferența de vârstă dintre noi e măricică, iar momentul întâlnirii face-to-face se lăsase cam mult așteptat. Uneori nici nu știam dacă îmi pot permite să o cataloghez drept prietenă, dar mi-am dat seama că Ana este o persoană foarte deschisă și sociabilă, și că avem multe lucruri în comun, iar vârsta... chiar nu mai contează! Mai ales că de cele mai multe ori suntem pe aceeași lungime de undă. 


M-am bucurat foarte mult să o întâlnesc și să ieșim la un suc, iar ora în care mă gândeam eu că mă încadrez, s-a transformat în aproape patru! Nici n-am simțit cum a trecut timpul! Mi-a plăcut să văd că Ani este la fel de naturală și prietenoasă precum o știți și voi de pe blogul ei și, mai nou, din filmulețele de pe Youtube și chiar mi s-a părut că ne cunoaștem de-o viață, atât de plăcute au fost discuțiile cu ea!


Selfie...

Am avut alături și un prichindel foarte simpatic, care seamănă tot pe mami lui (Ana) și are niște gene foarte lungi și frumoase... de invidiat! 


Nu am plecat fără cadou, nici de data asta, iar Ani mi-a pregătit un goodie bag foarte interesant, cu produse pe care deja le-am pus în teste și despre care veți citi în curând pe blog! Ea m-a susținut de foarte multe ori cu material (cosmetice) pentru blog, cât și pentru concursuri în tot acest timp, iar asta m-a ajutat mult în acești doi ani.

Merci încă o dată, Ani! ♥ De unele m-am îndrăgostit pe loc...


Mă bucur că ne-am întâlnit, în sfârșit, mi-am luat doza de motivație de care aveam nevoie, deși bacul se apropie din ce în ce mai mult, și sper că voi ieși cu bine din el! :))
 Kisses!

0 comentarii