Bătălia BB/CC Cream-urilor

martie 21, 2015

Tocmai am realizat că, odată cu Finish 7 by Spring, am aruncat toate fondurile de ten pe care le aveam și mă bucur. Dar totodată, am făcut inventarul, și am 6 produse pentru machiajul tenului: 3 cc cream-uri și 3 bb cream-uri, gata pentru a fi puse în teste! ♥
Normal că deja am început să le folosesc prin rotație și sunt atentă la ce face fiecare, iar după ce îmi fac o părere despre ele, o să le dedic review-uri pe blog, cu tot cu poze before/after și swatch-uri.

Mă bucur foarte mult de cc cream-ul de la Elmiplant, din care am avut o mostră acum multă vreme, mi-era dor de el și chiar o să profit din plin de el! M-a impresionat atât de tare mostra respectivă încât am și scris despre ea (acum n-aș mai face lucrul ăsta, dar învățăm, învățăm...), iar acum am un întreg tub numai pentru mine! :)

Despre cc cream-ul de la Osiris nu auzisem până acum, se spune că ar fi asiatic, iar Ana de la Beauty Barometer, care mi l-a făcut cadou, la găsit la Hello Free Z One Discount la aproximativ 7 lei. Sunt curioasă dacă îl mai are cineva!


Produsele au nuanțe foarte diferite, unele deschise, altele destul de închise, și mă bucur de asta, deoarece pe unele le voi folosi mai mult acum, iar pe cele mai închise, când mă voi bronza puțin, sau le voi amesteca și voi obține o nuanță de mijloc. Toate au mirosuri plăcute, unele miros exagerat de delicios și mai au și niște ambalaje drăguțe și girly, e o plăcere să le privești/folosești!

Ați încercat vreun produs dintre cele 6?
Kisses!

0 comentarii