30 Beauty Questions Tag

martie 25, 2015


Am văzut, acum ceva timp, la Mihaela un TAG foarte interesant și potrivit pentru o zi în care n-am de scris review sau altceva mai complicat, așa că sunt gata să răspund întrebărilor, normal, despre machiaj și problemele fundamentale ale pasionatelor! :))

1. Do you remember your first makeup item?

La fel ca în cazul Mihaelei, cred că un gloss de la Avon sau o trusă de farduri de la Ruby Rose, acesta a fost debutul meu în machiaj... și eram destul de mică pe când am făcut prima dată cunoștință cu machiajul! 

2. Describe your perfect mascara. Have you found one that fits your specifications?

Mascara perfectă ar trebui să ofere mult volum și alungire genelor și intensitate privirii, dar să nu creeze deloc aspectul de gene încărcate! Acesta ar fi the thing când vine vorba de machiajul genelor. Am mai întâlnit rimeluri care să se apropie de ideal, Wonderlash de la Oriflame, dar parcă totuși nu sunt mulțumită de el în totalitate.

3. What kind of coverage do you prefer from foundation?

Cu ceva timp în urmă eram în căutarea disperată a unui fond de ten cu acoperire mare, dar mi-am dat seama că pe cât e de mare puterea de acoperire, pe atât de mult cresc și șansele ca fondul de ten să arate ca o mască pe ten, așa că mă mulțumesc cu o acoperire medie și cu un aspect natural al tenului.

4. Favorite high end brand?

Nu am un brand preferat de produse high end, dat fiind faptul că am un singur ruj de la Dior și nu pot face comparație. 

5. What cosmetic brands have you always wanted to try but still haven't? 

De mult îmi doresc să încerc MAC și Make Up Forever, poate mă aude și pe mine cineva! :)) Am fost cuminteee!

6. Favorite drugstore brand?

Don't know! Nu mă pot hotărî!

7. Do you wear fake eyelashes? 

Nu port, mi se par prea mult pentru un machiaj de zi, dar am purtat o singură dată și chiar dacă mi-a fost greu până m-am obișnuit cu ele, mi-a plăcut efectul lor. 



8. Is there any kind of makeup you can't leave the house without?

Exceptând zilele în care nu folosesc nici măcar un produs de machiaj, nu ies fără să-mi fardez sprâncenele, fără să-mi aplic puțin dermatograf și un fond de ten/bb cream.

9. What is your most cherished beauty product?

Omg! Nu știu... îmi plac toate! :)) Și produsele de îngrijire și de machiaj... Dar hai totuși să zic: fardul de sprâncene, fiindcă mă schimbă total și îmi place la nebunie! :D

10. How often do you shop for makeup? Do you like to pick up an item here and there or get lots of goodies at once?

Îmi cumpăr produse de machiaj atunci când am nevoie, dar mai mult investesc în creme și produse de curățare a tenului. Dar și când îmi cumpăr, îmi place să îmi iau mai multe odată, să simt că I did some shopping today și să le așez pe birou și să le țin neatinse până le fac poze pentru postări! :))



11. Do you have a "beauty budget" or you spend freely? 

Nu am un buget fix pentru a-l cheltui pe cosmetice, iar în ultimul timp nu mai dau banii pe produse de același fel pe care le am acasă fiindcă nu ajung să le folosesc și numai le găsesc expirate și nefolosite. Oricum, când îmi doresc ceva, fac rost de buget pentru acel lucru (de obicei)! :D

12. Do you utilize coupons, rewards cards and sales when you shop for cosmetics?

Nu. Când vreau ceva, îmi cumpăr, fără să mai țin cont de carduri și alte chestii! 

13. What type of product do you buy the most of?

Cred că fonduri de ten. Niciodată nu mă satur să încerc altele noi și cu fiecare fond de ten nou cumpărat cred că am descoperit minunea! :))

14. Is there a brand that you absolutely can't stand?

De obicei nu, dar când un produs e prea lăudat pe bloguri simt nevoia să îl am și eu, chiar dacă există neșansa să nu mi se potrivească (ex. fondul de ten Rimmel Lasting Finish 25h).

15. Do you avoid certain ingredients in cosmetics like parabens or sulfates?

În utlimul timp da, mai ales pentru că unele produse îmi cauzează usturimi ale ochilor și asta din cauza alcoolului din compoziție. De alcool mă feresc cel mai mult, în rest nu mă prea pricep la ingrediente, dar studiez înainte blogurile, să nu dau chix când îmi cumpăr respectivul produs.

16. Do you have a favorite place to shop for makeup?

Pentru mine DM e raiul pe pământ! :))) Știu că mai sunt altele cu produse și mai bune și mai luxoase, dar cu DM a început povestea de beauty, așa că de obicei acolo mă regăsesc!

17. Do you like trying new skincare products or do you keep a certain routine?

Aș încerca încontinuu produse noi, credeți-mă, dar pentru că am și un blog pe care trebuie să scriu, încerc să îmi creez o rutină astfel încât să îmi dau seama de produse și să le pot prezenta în parte pe fiecare, iar asta necesită timp și nu prea multe modificări în rutina de beauty. Normal că, după ce le-am postat review, sunt gata să încerc și alte produse, fiind o curioasă din fire.

18. Favorite bath and body brand?

La produse de baie am 2 branduri favorite momentan: Palmolive și B.U., iar pentru corp aș zice Yves Rocher, dar e cam greu să aleg.

19. If you could only buy from one brand, which brand would you choose?

Aș alege MAC ca brand de machiaj, everyone loves it!

20. What brand do you think has the best packaging?

Îmi place mult ambalajul produselor de la MAC, atât de simplu și elegant!



21. Which celebrity always has great makeup?
Rihanna! Oh, yes, Rihanna! ♥


22. Do you belong to any online makeup communities?
Da, datorită blogului sunt în multe grupuri de beauty, unde, uneori, discuțiile n-au nicio treabă cu tema grupului respectiv. :))

23. 5 Favorite Beauty Gurus
Shaaanxo mi-a venit prima în minte, mai sunt câteva fete pe care le urmăresc, dar nu sunt obsedată de anumite Beauty Gurus. Aaa, mai îmi place mult și LustreLux. ♥

24. Do you like multifunctional products like lip and cheek stains?
Hmm, nu prea! Nu am încercat să folosesc un produs în mai multe scopuri și nici nu mi-ar plăcea să mă dau pe obraji și pe buze cu același produs.

25. Are you clumsy in putting makeup?
Când mă grăbesc da! Dacă sunt contra cronometru și vreau să fac un machiaj mai elaborat, nu îmi iese, nu dau randament la stres! :)) Îmi place să nu fiu presată de timp și așa termin și mai repede machiajul decât în mod obișnuit.

26. Do you use makeup base/primer for the eyes?
Câteodată, deși aș avea nevoie zilnic de primer, dar cum nu am întotdeauna timp de farduri și merg de obicei pe o linie subțire de tuș, în momentul în care aplic fondul de ten, îl întind și pe pleoape și împușc 2 iepuri dintr-o lovitură.

27. How many hair products do you use on a typical day?
Nu folosesc produse pentru păr decât cele pentru spălarea acestuia și hidratarea vârfurilor, dar uneori mai folosesc șampon uscat, în situațiile de urgență. În rest, îmi place să nu îmi încarc părul cu alte produse.

28. What do you apply first, concealer or foundation?
Fond de ten, normal!

29. Do you ever consider taking makeup classes?
Yes, yes, yes! Mă gândeam ca la vară după ce scap de bac să încep un curs de machiaj, să iau totul mai în serios, căci îmi place domeniul, dar încă mai am multe de învățat.

30. What do you love about makeup? 
Faptul că, dacă e bine realizat, te poate transforma în adevăratul sens al cuvântului și că îmi îmbunătățește dispoziția de fiecare dată când devin mai drăguță datorită produselor de machiaj.

Și acum, le provoc pe fetele mele preferate să răspundă întrebărilor: Ioana, Ramona, Olivia, Dya, Diana, Debora, Carmen, Hannelore, Alexandra, Ana Maria și Simona, dar și pe restul fetelor din blogroll, dacă aveți timp și vă surâd întrebările. 
Kisses!

0 comentarii