Review: tuș gel și pensulă aplicatoare Saffron

februarie 07, 2015



Astăzi vorbim despre tușul gel de ochi Saffron, pe care l-am primit din partea produsecosmetice.ro, fiindcă v-ați arătat interesate de el și nu vreau să mai amân recenzia lui și să prelungesc așteptarea.

Tușul gel în nuanța Black vine împreună cu o pensulă pentru aplicare Saffron, iar pe site este descris așa: "un dermatograf gel ultra-rezistent care nu se întinde și nu își schimbă intensitatea și o perie fină de precizie cu vârf aplicator, pentru aplicare precisă, facilă și sigură".

Începând cu părțile bune, tușul se prezintă sub forma unui gel negru intens, care completează perfect machiajul ochilor sau îl poate constitui chiar el singur, când nu avem timp de un machiaj mai elaborat, iar pensula este foarte utilă atât pentru trasarea unor linii subțiri cât și pentru crearea unui look mai dramatic și intens. Cu ea mi-a fost puțin mai greu la început, până m-am obișnuit, dar după ce m-am jucat de câteva ori cu ea prin produs, perii i s-au strâns într-un unghi ascuțit și aplicarea a devenit extrem de ușoară. 



Produsul se usucă extrem de rapid după aplicare, lăsând în urmă un negru intens mat. De obicei îl aplic o singură dată, însă pentru un machiaj de seară, îmi place să revin cu încă un strat pentru a-l face și mai intens.

Îl am din octombrie și nu s-a schimbat deloc: nu s-a întărit și nici nu a suferit modificări de textură, asta în condițiile în care îl țin tot timpul închis.

Din păcate, se transferă în pliul pleoapei, iar în ultimul timp a trebuit să-mi retușez machiajul foarte des la școală. Am pleoapele uleioase, precum mi-e și tenul, așa că un primer este necesar înaintea aplicării lui.


Deși este waterproof, și mă așteptam să fie de neclintit, nu se întinde în contact cu apa (am făcut testul pe mână), dar dacă l-am atins sau l-am frecat ușor pentru a îi testa rezistența, a dispărut tot farmecul, căci se întinde și mânjește tot în calea lui.
Se demachiază mai greu și chiar dacă am impresia că am îndepărtat tot de pe ochi, tot mai rămâne puțin produs la baza genelor, pe care urmează să-l curăț în dimineața următoare.

În concluzie, acesta este încă un produs pretențios care necesită atenție pe durata purtării, iar pleoapelor mele uleioase nu le-a făcut față. E ok dacă îl aplic într-o linie subțire, așa nu ajunge în pliul pleoapei, dar mă așteptam să fie super-strong și să nu se întindă atât de ușor - am folosit tușuri și mai ieftine, dar și mai bune din acest punct devedere.

Preț: 25 lei la reducere pe produsecosmetice.ro
Cantitate: 2.8g

Sper că v-a fost util review-ul meu, aștept părerile voastre!
Kisses!

0 comentarii