Review: Sephora Sol de Rio bronzing powder

februarie 21, 2015


Pudra bronzantă Sol de Rio de la Sephora face parte dintr-o gamă de produse în ediție limitată a verii anului trecut, destinată Campionatului Mondial de Fotbal 2014, iar eu am primit-o bucuroasă de curând de la Ana Maria, și fiindcă mi-a plăcut din prima, începând de la design-ul ambalajului, care te duce instant cu gândul la soarele și dansurile incendiare din Brazilia, și până la aspectul produsului în sine, am folosit-o intens, și acum am adus-o în atenția voastră.

Chiar dacă puteți spune că vara a trecut, și i-a trecut și pudrei bronzante vremea, eu vă zic că nu e așa, căci pentru un ten mai deschis la culoare, precum mă gândesc că majoritatea dintre noi avem în această perioadă, e pata aceea de culoare de care vara ne bucurăm pe gratis!


Primul lucru de care "m-am lovit" a fost ambalajul, dintr-un plastic negru, rezistent și design-ul lui multicolor, care induce o stare de bine și dă viață colțișorului de cosmetice.

Pudra, sub formă compactă, vine într-o cantitate mare - 25g -, iar înăuntru am găsit din nou un design extrem de frumos, care m-a împiedicat la început să o folosesc, până să-i fac pozele de rigoare - bloggerițele știu de ce! Arăta mult prea frumos!
Pe lângă design, am mai întâlnit și un miros subtil și delicat al pudrei, aspect care mi-a plăcut și de care mă bucur de fiecare dată când o folosesc. Are de toate!


După ce am trecut de bariera cauzată de design-ul foarte atrăgător, am descoperit un produs cu o textură fină, mată care la aplicare se simte ca o atingere delicată, punând în evidență structura pomeților într-un mod discret și de efect. În funcție de straturile aplicate, se poate obține o nuanță mai intensă, dacă optăm să o folosim la un machiaj de seară, spre exemplu.

Somebody loves contouring... :)


Poate fi purtată fără probleme în portfard sau în geanta de călătorie, deoarece este bine formulată și nu creează o cantitate mare de pulbere în momentul folosirii, care s-ar putea împrăștia și murdări restul produselor.

Rezistența este îndelungată și nu am observat schimbări majore sau deranjante de aspect pe parcursul orelor, căci în zona pomeților nu mă confrunt cu sebum în exces astfel încât să se scurgă/șteargă de pe față. Normal că după 7-8 ore nu mai are aceeași intensitate, dar nu dispare de la locul ei.

În concluzie, Sol de Rio de la Sephora mi s-a părut unul dintre cele mai bune bronzere încercate, fiind potrivit tenurilor deschise, dar și celor de nuanță medie, datorită culorii versatile și aspectului sănătos oferit tenului.

Kisses!

0 comentarii