Eucerin salvează pielea uscată în sezonul rece

februarie 19, 2015

Iarna aceasta am suferit cel mai mult din cauza temperaturilor foarte scăzute, iar prima care mi-a dat semnal de alarmă a fost pielea, în special cea a mâinilor. Deși nu am piele uscată, în astfel de condiții, pielea mea tinde să se usuce și să se înroșească foarte tare, ajungând să devină aspră și crăpată și să îmi provoace o senzație neplăcută de usturime, motiv pentru care îmi aleg cu grijă produsele pe care le aplic în perioada aceasta pe piele, îndreptându-mă spre cele mă protejează de factorii externi și îmi hidratează intensiv pielea.


Eucerin, expertul în știința pentru sănătatea și frumusețea pielii, îți întâmpină nevoia de protejare și hidratare intensivă cu un kit complet pentru pielea uscată.

Loțiune de corp Eucerin Complete Repair:
Loțiunea de corp cu 10% Uree, ingredient ce se găseste în mod natural în piele și care joacă un rol esențial în menținerea hidratării și supleții acesteia, combină elemente precum Ceramide 3 și Glucoglycerol care luptă împotriva factorilor ce determină uscarea pielii.
Preț în farmacii: 90 lei (400 ml 

Cremă de mâini Eucerin 5% Uree:


Experții Eucerin au dezvoltat o formulă de hidratare intensivă pentru pielea uscată a mâinilor ce prezintă, în general, o tendință pronunțată de iritare, roșeață sau mâncărime comparativ cu restul corpului. Crema de mâini Eucerin, ce conține 5% Uree și Lactat, calmează rapid pielea uscată și iritată a mâinilor, oferindu-i hidratare intensivă rapidă, de lungă durată.
Preț în farmacii: 39 lei (75 ml)

Șampon Eucerin DermoCapillaire cu Uree:
Special creat pentru scalpul uscat ce prezintă iritații, șamponul DermoCapillaire cu Uree de la Eucerin oferă pielii capului hidratarea intensivă de care are nevoie. Datorită concentrației bogate de Uree și Lactat, ingrediente ce se regăsesc în mod natural în pielea sănătoasă, produsul calmează scalpul, reduce iritațiile, oferind părului strălucire și suplețe.
Preț în farmacii: 51 lei (250 ml)

*Produsele Eucerin conțin Uree, Ceramide 3 sau Glucoglycerol, ingrediente esențiale ce oferă pielii un strat protector, astfel reușind să combată pe termen lung simptomele pielii uscate, contribuind major la refacerea și hidratarea acesteia.*
*comunicat de presă*

0 comentarii