Me Time - TAG

noiembrie 18, 2014

După o săptămână plină, revin și eu cu un tag, care se împletește într-un fel cu ea și motivează lipsa de pe blog. Mihaela m-a nominalizat la "Me Time"TAG (Merci, Miha!), subiect care-mi place, fiindcă timpul pe care-l petrec cu mine este printre preferatele mele, fiindcă mă relaxează și mă ajută să-mi pun ordine în gânduri. - Încercam duminică seara să postez, dar nu mi-a reușit.


Săptămâna aceasta este și ea una plină de teste și stres, dar simt nevoia de relaxare și de evadare din foile și caietele de pe birou, iau o pauză, și sunt gata de răspuns întrebărilor.

Să-ncepem... :)

1. What do you watch or read during me-time? // La ce te uiți sau ce citești?
Cu ocazia răspândirii acestui tag prin blogosferă, am aflat de serialul "Saving Hope", devenit de câteva zile obsesie și mod preferat de relaxare pentru mine. 
Până să-l descopăr nu credeam că mi-ar putea plăcea atât de mult un serial medical, dar fenomenele paranormale m-au atras întotdeauna și mi-au stârnit întrebări, așadar și serialul m-a captivat, căci misterul, fantomele și discuțiile cu morții/oamenii aflați în comă sunt la ordinea zilei. 


2. What do you wear during me-time? // Ce porți?
Port haine lejere, că doar nu mă vede nimeni. :P

3. What are your me-time beauty products? // Ce produse cosmetice folosești?
Când e vorba de cosmetice și am timp destul la dispoziție, timpul meu, îmi place să mă răsfăț în totalitate, să rămân cu impresia că mai apuc și eu să folosesc (prin rotație) produsele care au rămas uitate în dulap, și care nu-și au locul în timpul săptămânii, când domnesc stresul și oboseala.
În principiu, îmi curăț tenul în profunzime: demachiere, exfoliere... urmate de piesa de rezistență: o simplă mască cu argilă. Mai folosesc câte o cremă de corp sau îmi dau cu autobronzant, și așa mă simt cosmetizată din cap până în picioare. 


4. What do you eat/drink during me-time?  // Ce mănânci /bei?
Când sunt doar eu cu mine, îmi place să mănânc fructe care mă energizează, primele pe listă fiind bananele, sau să savurez o cafea, în timp ce îmi plănuiesc activitățile următoare, scriu pe blog, sau urmăresc un nou episod dintr-un serial. Nimic fără cafea! Ar fi prea banal să mă așez la calculator și să nu am o ceașcă de cafea lângă mine, e ca și cum n-aș avea tastatură... something's missing! :))



5. Current favourite candle? // Lumânarea preferată din această perioadă?
Nu am încă o lumânare preferată. Promit că lucrez la acest capitol. :D

6. Do you ever have outdoor me-time?  // Îți petreci vreodată timpul singură afară?
Așa cum zicea și Mihaela, îmi place ca atunci când merg să-mi fac cumpărăturile personale, să nu fiu însoțită, și să mă simt presată de cei care mă așteaptă. Sunt o indecisă când îmi caut haine și cu siguranță i-aș chinui pe cei care mă însoțesc. Să nu vorbesc de cosmetice, când simt nevoia să studiez atent ofertele, etichetele, iar dacă sunt stresată, nu mai gândesc rațional și cumpăr din impuls.
Deci da, îmi petrec timpul și singură afară, e unul dintre cele mai benefice pentru mine. 


7. Would you ever go see a movie alone? // Te duci vreodată singură la film?
Nu, m-aș simți forever alone! :))

8. Favourite online shop?  // Magazinul online preferat?
Îmi plac mai multe, dar parcă tind să spun 1001cosmetice. Au de toate: produse pe care eu nu le găsesc în Arad, prețuri bune, site ușor de navigat etc.
..TITLU POZA..

9. Anything to add? What else do you do during me-time?  // Vrei să mai adaugi și altceva? Ce altceva mai faci?
Cred că toate avem momente când ne trezim fredonând obsesiv versurile unei melodii, de care devenim obsedate și care pare să fie unica existentă în momentele alea. :)))
A, da, încerc să-mi ocup timpul liber și într-un mod productiv, așa că îmi pregătesc poze pentru postări, scriu articole, testez produse noi, mai fac o temă... chestii de fete. :P

Sper că v-au plăcut și poate v-au distrat răspunsurile mele. Nu cred că am fost destul de coerentă, dar înțelegeți voi ideea, scap eu și de perioada asta aglomerată. 
Ne citim curând!
Kisses!

10 comentarii

  1. Sună foarte interesant serialul, nu l-am urmărit dar îl trec pe listă!
    Eu sunt la extrema cealaltă, nu-mi place să merg la cumpărături singură, dar și când nimeresc pe cineva fără chef parcă mi-aș dori să fi mers singură :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place in special pentru actori, care fac ca totul sa para atat de real si interesant! Pe mine ma tine foarte ocupata de cand l-am descoperit, nu ma asteptam. :)
    Ce diferite suntem :D Bine... si eu am momente cand simt nevoia unei pareri in plus cand merg la cumparaturi si aleg pe cineva foarte rabdator care sa vina cu mine. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mă bucur că ți-ai făcut timp să-l completez, mi-au plăcut răspunsurile tale, se pare că ne asemănăm în câteva privințe! :D Am vrut să pun și eu pe listă 1001 cosmetice, dar cum n-am mai cumpărat de mult de la ei... am zis că nu prea merge. Chiar sper acum la Vinerea Neagră să aibă oferte bune, sunt primii de urmărit de pe lista mea!
    Succes la teste și spor la teme/învățat!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarul e ca in Arad rar se intampla sa gasesti ce vrei in materie de cosmetice :-)) Am topait de fericire cand s-a deschis Kendra fiindca am zis ca gata, de azi gasesti si in Arad ce ai nevoie... deja m-a dezamagit. Cat despre mersul la cumparaturi singura... ai foarte mare dreptate, cand cineva sta in spatele tau si isi da ochii peste cap de fiecare data cand mai indraznesti sa pui mana pe ceva, mie una imi creeaza un stres maxim :-|


    http://daliacighir.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu incerc sa ma adun si sa pun casa la loc dupa o saptamana de stat in pat. :) cat despre cumparaturi ,timpul meu ii limitat,si de obicei cand plec de acasa stiu ce caut :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-era dor de blog, nu credeam ca o sa spun asta! :)) Desi am un program incarcat la scoala, ma simt vinovata cand lipsesc mai mult decat este normal de pe blog si mi-am dat seama, lipsindu-mi, ca bloggingul este unul din lucrurile care ma relaxeaza si imi face placere. :D


    Ma bucur ca ti-au placut raspunsurile mele, desi le-am scris aseara cu ultima doza de energie ramasa. ;))
    Si eu astept ofertele de Black Friday, as face niste "smart shopping", de cosmetice, normal. ♥


    Multumesc mult! Chiar voi avea nevoie. :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Avem noroc cu DM-ul, acolo mai gasim una-alta, dar in rest pauza. :))) Solutia ramane online-ul, unde daca stim sa vanam reducerile, putem cumpara cosmetice la preturi foarte bune + transport. :)
    Inteleg ce spui, Dalia. Tocmai de asta aleg sa merg singura la cumparaturi si asa nu ma grabeste nimeni. :) Btw, nici eu nu am rabdare cand merg cu altcineva sa-si faca cumparaturile, cred ca e reciproca treaba asta. :)) Fiecare cu interesul lui. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu stiu, in mare, cand plec de acasa ce vreau sa cumpar, dar ajunsa in magazin, ma "bulverseaza" ofertele si trebuie neaparat sa le dau atentie. :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. si mie mi se pare site-ul 1001cosmetice.ro unul din site-urile cele mai bune din romania si este preferatul meu pe langa mks. te pupic :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Au preturi foarte bune, imi place ca totul e bine pus la punct. :)

    RăspundețiȘtergere