Review: cremă exfoliantă Balea

octombrie 05, 2014

Am cumpărat crema exfoliantă cu Aloe vera de la Balea din curiozitatea pe care am dezvoltat-o, mai nou, pentru aceste produse, dar și din comoditate, fiindcă nu prea îmi vine să prepar exfoliante în casă (decât rare ori), preferând să le folosesc pe cele din comerț, gata preparate și frumos mirositoare.

De unde mi se trage, oare, oroarea pentru produsele preperate în casă?
Ei bine, în urmă cu puțin timp am început să folosesc frecvent un scrub corporal cu zaț de cafea, preparat în casă, de care am abuzat în cele din urmă, iar asta m-a lecuit pentru o perioadă de folosirea tratamentelor/măștilor/scruburilor preparate în casă. Acum mi-e greață și dacă simt de la depărtare miros de zaț de cafea, fie el și în starea cea mai proaspătă.


Revenind la vedeta noastră, despre care am citit de bine pe câteva bloguri, mi se pare că e un produs ieftin și bun, de care nu trebuie să abuzăm, dar care ne scapă de senzația aceea de ten încărcat și curat doar la suprafață.

Creme Peeling de la Balea curăță foarte bine tenul, acționând atât la suprafața pielii, cât și în profunzime, deblocând porii de punctele de grăsime inestetice și deranjante, mai ales pentru un ten cu tendințe de îngrășare.
Miroase bine, nu extraordinar, dar nu mă deranjează pentru timpul scurt în care acționează asupra tenului meu.

Chiar dacă în palmă particulele abrazive se simt extrem de mici și finuțe, pe ten se simt de parcă aș folosi un nisip fin, și trebuie masate cu grijă, altfel înroșesc tenul.
Folosită prin mișcări ușoare și într-o cantitate micuță, crema dă rezultatele cele mai bune, tenul rămânând foarte curat și cu o senzație plăcută de hidratare.

Îmi place foarte mult acest produs de la Balea și îl consider o soluție rapidă și intensivă de curățare pentru un ten predispus la puncte negre din cauza sebumului în exces.
Cantitate: 75 ml
Preț: 8 lei

Ce exfoliant facial folosiți?
Ați încercat crema exfoliantă de la Balea?
Kisses!

6 comentarii

  1. Sună bine, îl am și eu pe listă de ceva vreme, dar momentan mi-am luat unul de la Yves Rocher... de care încă nu sunt sigură dacă-mi place sau nu :)), mai trebuie testat.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt cam lenesa cand vine vorba de facut exfoliante acasa :D. Nu am cumparat de mult o astfel de lotiune, as putea "pierde" 8 lei ca sa o incerc. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ca s-au inventat produsele astea, ne fac viata mai usoara. ;)) :) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am avut ocazia sa incerc produsele pentru ten de la Yves Rocher, dar nu stiu de ce am impresia ca sunt extrem de bune. :D
    Legat de exfoliantul acesta, sunt sigura ca imi place, mai ales ca e si ieftin si din DM :)) ♥
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc Gelul exfoliant zilnic de la Elmiplant, chiar daca nu-l folosesc chiar zilnic acum ca e rece, ci la 2-3 zile, mie mi-e bun si cred ca am al doilea sau al treilea tub...
    N-am incercat produse de fata niciodata de la Balea, avand in farmacie celelalte am folosit ce mi-a fost la indemana si am auzit rezultate bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. De fiecare data cand imi fac cumparaturile din Real observ produsele Elmiplant si acest gel de care zici tu, dar tot nu am indraznit sa mi-l cumpar. Cu siguranta o sa-i dau o sansa candva, ma atrag mult acele particule abrazive si cred ca ne-am intelege foarte bine.
    Nici eu nu am avut initial incredere in produsele de fata de la Balea, dar crema asta chiar imi place. De restul produselor nu comentez... dar nici nu cred ca o sa ma avant sa le incerc prea curand. :D:*

    RăspundețiȘtergere