Ofertă DM 4.09 - 23.09 2014

septembrie 03, 2014

OMG! Cred că ne-a auzit cineva rugăciunile, fiindcă azi am dat peste noua ofertă DM care are extrem de multe oferte, una mai tentantă ca cealaltă, nu mai are 4 pagini, iar eu sunt bucuroasă că mi-am găsit produsele de pe wishlist la reducere! Yesss!

Când am fost ultima dată la cumpărături am plecat cu gândul la produsele Dove, care mi se par atât de delicate și speciale, iar acum, se pare, că și ele vor să ne familiarizăm, căci au prețuri foarte bune. :D

Mă super tentează săpunul lichid, care miroase superb, și care ar arata foarte bine pe chiuveta din baia mea. Observați că dacă începe să-mi placă ceva devin obsedată de toată gama lor de produse! :))

Poate voi încerca și deodorantul stick de la Dove, asta după ce-l termin pe cel spray, care-mi place foarte mult.

Un alt produs care mi-a plăcut, deși l-am avut în varianta mini, a fost deodorantul de la Gerovital, pe care îl recomand și la care aș apela cu încredere. Are un super preț aici!

Și gelul exfoliant de la Elmiplant are un preț atrăgător, iar mie de mică mi-au plăcut particulele exfoliante din compoziția acestui gen de produse, chiar dacă nu știam ce rol poartă. :D

Despre uleiul de argan pentru păr de la Alix Natura am auzit de bine undeva, așa că reducerea aceasta este bine venită!
Eu am avut serul de la Avon cu ulei de argan și am fost încântată de el!
L-aș încerca și pe acesta.

De mult îmi doresc să încerc aceste capsule de la Balea, dar întotdeauna am renunțat la ele în favoarea altor produse. Prețul mi se părea destul de ridicat, dar până la urmă o să îmi iau și eu, dar altă variantă, potrivită tenului meu. Dacă le-ați încercat aștept să-mi spuneți cum vi s-au părut și dacă își merită banii.

Ca și noutate avem mascara wonder full de la Rimmel și normal, baby lips-urile de la Maybelline, care sunt foarte apreciate în rândul bloggerițelor.

Acestea sunt produsele care mi-au atras cel mai mult atenția din noua revistă online DM, iar restul ofertelor la produse de curățenie, îngrijire, machiaj etc. le găsiți aici.

Ce îmi recomandați să încerc din noua ofertă?
Kisses!

4 comentarii

  1. au ceva noutati, insa nu sunt tentata de asa multe lucruri, poate de deodorantul Gerovital si lotiunea micelara Lóreal

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Babylips-urile sunt simpatice, daca nu ai probleme mari or sa te ajute, insa daca vreo o hidratare wow! nu sunt chiar cele mai bune. La pretul asta, insa, merita sa incerci, si eu ti-as recomanda varianta cu cirese (care lasa buzele usor colorate) si pe cea galbena, care mi se pare cea mai hidratanta. Cred ca o sa le fac un review :)) Ma incanta gelul acela Elmiplant, imi trebuie ceva in genul asta. L-ai folosit, ti-a placut?
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. azi merg si eu....sa vad daca ma tenteaza ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uleiul de argan sa il cumperi este foarte bun si se consuma foarte greu ;;)

    RăspundețiȘtergere