Produse la care mă întorc mereu ♥

iulie 09, 2014

Alaltăieri pe la 3 noaptea m-a lovit pofta de scris. Era o oră perfectă de scris pe blog după o zi groaznic de călduroasă, așa că după ce mi-am revenit, și puteam respira însfârșit un aer curat, am decis să vă prezint produsele mele de neînlocuit, care au trecut testul timpului și la care revin mereu fără să stau pe gânduri.

My all time favourites:
1. Autobronzantul Alverde, care se găsește în DM, l-am recumpărat zilele trecute, deși l-am stors de ultima picătură bronzantă prin iarnă. 
M-am bucurat foarte tare ca dintr-o singură aplicare să devin maronie în doar câteva ore. 
V-am spus și pe Facebook că mi-era dor de mine bronzată, așa că aflându-mă în DM l-am recumpărat entuziasmată.
I-am făcut anul trecut review și sunt la fel de îndrăgostită de el ca și atunci.

2. Kit-ul pentru sprâncene de la Essence a devenit indispensabil pentru sprâncenele mele. Atâtea fete sunt mulțumite de el și asta pe bună dreptate!
Mie mi se pare perfect deoarece pot crea un aspect plăcut și natural cu ajutorul lui, fără să par tatuată sau să arăt ciudat, cum mi s-a întâmplat când am folosit creioane pentru sprâncene.
Review aici. Îl găsiți la 14 RON aici.

3. Antiperspirantul Nivea Stress Protect - la acest produs am fost tentată să renunț de câteva ori, dar am obosit să pierd timpul cu alte deodorante care promit multe și nu fac nimic, așa că l-am recumpărat a n-șpea oară și n-am de gând să-l trădez curând!
Review aici.

Dacă în cazul cremelor, loțiunilor de corp, fondurilor de ten sunt întotdeauna în căutări, acestor produse le-am rămas fidelă, cu toate că mi-au mai trecut prin mână produse cu aceeași întrebuințare ca a lor. Îmi plac foarte mult și nu simt nevoia să le înlocuiesc cu altceva. 
Momentan nu simt nevoia să încerc niciun alt autobronzant, antiperspirant sau kit de sprâncene
Sunt asigurată! :)
Kisses!

14 comentarii

  1. pe lotiunea alverde am pus si eu ochii si trebuie sa fie a mea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie s-o incerci!! Eu nu-mi mai fac griji ca trebuie sa petrec multe ore sa ma bronzez, caci oricum nu-mi place sa stau in soare. Daca o aplic arat de parca am venit de la mare. ♥
    Daca o cumperi, te sfatuiesc sa iti exfoliezi corpul inainte de folosire, caci daca nu, la dus se va duce urat de pe piele.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi l-am exfoliat niciodata (my bad!) dar tot timpul mi-am hidratat corpul. Ieri mi-am pus sandale si cred ca m-au strans putintel la bareta si cand mi le-am dat jos, pe glezna era mai deschis. :( In fine, am sa mai insist :)) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu sunt fan Alverde. Mi s-a părut ok, dar după ce am încercat-o pe cea de la Palmers mi-am dat seama ce înseamnă cu adevărat o loțiune bună. :D Poate o să o încerci și tu, e mai scumpă decât cea de la Alverde, ce-i drept. Dar au spun că merită. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca voi incerca si eu produsele recomandate de tine! Le-as face chiar un review pe blog,cred ca merita. Corect?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai amintit o intamplare haioasa: i-am cerut sotului meu sa-mi cumpere deodorant Nivea antistress! A cerut astfel bietul de el si vanzatoarea l-a corectat cu aplomb si suparare, mai ca nu l-a certat! :)) Vina era a mea! Acum am mare grija: Stress Protect! Nu stiu de ce mie mi-a placut mai mult varianta mini decat produsul full size!
    Am tot auzit de autobronzantul Alverde, pana acum n-a fost sa fie sa-l intalnesc!


    Cred ca abordez si eu acest tip de subiect de postare, timp de-as avea!!!
    Te pup!


    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  7. Haha, Ilda! Esti norocoasa ca ai pe cineva dispus sa te ajute la cumpararea produselor cosmetice. Ai mei nici nu vor sa auda! Se tem ca nu imi nimeresc produsul dorit, si prefera sa nu se amestece, decat sa vina cu altceva si sa fiu nemultumita... ;))
    Mi se intampla si mie sa le pocesc denumirile, la ei cred ca ar fi ceva normal. :D
    Autobronzantul de la Alverde imi place ataat de mult! Cateodata se gaseste la oferta la 13 lei, poate prinzi ocazia sa-l incerci. Eu, din pacate, n-am mai putut sa astept si l-am luat la pret intreg. :)
    Mi se pare ca postarile astea "interesante" imi vin in cele mai ciudate momente(ex.: 3 noaptea) :)) :D


    Multumesc pentru comentariu! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. uhuu, mi-ai adus aminte de melodia Corinei - Autobronzant:))
    Si mie imi place foarte mult deodorantul Nivea, de fapt toate deodorantele de la Nivea sunt pe placul meu, acum mi-am luat cel roll-on aparut de curand, Powder Touch, miroase frumos si e la fel de bune ca si celelalte:) kitul pt sprancene nu l-am incercat pentru ca eu il ador pe cel de la Avon, si are si un pret tare simpatic, aprox. 20 lei, il gasesti cam tot timpul la acest pret. eu ti-l recomand cu drag, daca vei dori sa incerci ceva nou in afara de cel de la Essence :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) hehe
    Eu am renuntat la Nivea pure&natural caci mai mult de 3 ore nu isi face efectul. In schimb Stress Protect e ca o bariera impotriva transpiratiei:)):D. Altceva de la Nivea n-am incercat dar ma tenteaza Powder Touch:)


    Poate o sa incerc candva kit-ul de la Avon, mersi de pont. Pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Woow, super tare!!

    Am mers si la articolul cu kit-ul pentru sprancene, mi se pare super tare si cred ca am sa caut ceva similar <3
    Vreau si eu autobronzant ca al tau... ce pacat ca nu avem DM in Iasi :(

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici eu nu stau chiar aproape de dm dar fac tot timpul sa ajung periodic la cumparaturi. Imi pare rau ca nu te poti bucura de bunatatile lor :|


    Ma bucur ca iti place kit-ul de la essence, gasesti ceva similar la Avon, Oriflame, Elf etc. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Deodorantul asta e si preferatul meu! Cred ca am vreo 3 variante mari si 5 mini :D


    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca l-ai descoperit si tu si ca iti place! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Deodorantele Nivea sunt printre preferatele mele. Sunt printre cele mai bune deodorante pe care le-am incercat.



    http://nicoletaadumitru.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere