CONCURS: Câștigă un gel revitalizant pentru ochi BellaPierre!

iulie 23, 2014

Dragile mele, astăzi revin cu un concurs pentru voi, în care vă ofer, împreună cu myFragrance.ro,  șansa să încercați un produs de lux, și anume gelul revitalizant pentru ochi BellaPierre, care costă 272 lei la preț întreg.
Sper că vă tentează!

Reduce apariția liniilor fine și a ridurilor, neutralizează radicalii liberi, apără împotriva factorilor nocivi ai mediului și stimulează sinteza de colagen. Odată absorbit în piele, rămâne eficace timp de minimum 72 de ore.

Am primit și eu unul, pentru mine(și mama mea, normal), și sunt bucuroasă că pot oferi șansa și unei cititoare să-l încerce. Cu ocazia asta, vreau să vă mulțumesc pentru toate comentariile frumoase pe care mi le lăsați, și să vă încurajez să vă înscrieți la concurs, deoarece meritați.

Înscrierile se fac pe pagina mea de Facebook AICI.
Succes!

1 comentarii