Oferta DM 27 februarie-18 martie 2014

martie 03, 2014

De cand am descoperit DM-ul sunt disperata sa aflu promotiile din fiecare luna asa ca, cu cateva zile inainte sa apara noua oferta tot verific site-ul cago.ro sa vad daca nu cumva am ratat-o :)). Astazi va prezint si eu cateva din produsele aflate la oferta pana in 18 martie iar daca ati vazut voi si alte produse la reduceri(in afara de cele din oferta online) va invit sa-mi spuneti si mie:).

Cred ca stiti ca iubesc sa merg in DM, si cred ca si voi va regasiti in deviza "aici ma  regasesc, aici cumpar." nu? Daca da, atunci suntem pe aceeasi lungime de unda. :)):*

Mai jos va arat produsele care ma atrag pe mine din punct de vedere calitativ si la fel de mult datorita reducerilor de care dispun:

BB cream-ul de la Garnier este redus la 19 lei de la 35 lei.
Il gasiti si pe 1001cosmetice


Corectorul Rimmel Hide the blemish este redus la 10 lei de la 22 lei
Il gasiti si pe 1001cosmetice AICI

Fondul de ten Rimmel Match Perfection este redus la 20 de lei de la 35. 
Eu zic ca este o ocazie buna daca va doriti de mult sa-l incercati.

Set Nivea aqua effect (crema de zi + lapte demachiant) - 24 lei

Iubita mea GreenStem de la Cosmetic Plant - redusa la 18 lei de la 30!
E o ocazie perfecta sa-mi refac stocul♥. O iubesc!

Crema de zi de la Gerovital Plant - 15 lei (inainte 23 lei)
O gasiti si pe 1001cosmetice
Dove roll-on - 8 lei (inainte 16.5 lei)
Se gaseste si pe 1001cosmetice

Acestea sunt cateva dintre produsele/seturile din oferta dm care mi se par foarte tentante. Cu siguranta mai sunt si altele care va pot tenta dar pe acelea va las sa le descoperiti in oferta online de pe cago.ro

Aveti de gand sa profitati de reducerile din aceasta oferta dm?
Kisses!
Lorena

15 comentarii

  1. Setul cu CC Cream Elmiplant imi face cam tare cu ochiul.. Nu stiu daca ma pot abtine :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am indragostit de la o mostra, ma gandesc cum ar fi daca as avea parte de un tub intreg >:) :))
    hihi♥

    RăspundețiȘtergere
  3. CC Cream de la Elmiplant e o minunatie, mi-am luat-o si eu ieri din Carrefour, la promotie : 13 lei cu tot cu servetele demachiante.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar azi am cautat si eu oferta DM...oferta la CC Cream e wow, ma tot gandesc daca sa-l iau acasa sau nu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Fondul de ten Rimmel Match Perfection mă interesează, m-am bucurat când am văzut că e la ofertă, chiar vroiam de mult să-l încerc dar mereu uitam de el. Acum trebuie să profit, n-am cum să uit. :))
    Și setul cu CC Cream Elmiplant este foarte tentant, dar mai am mai bine de 3/4 în al meu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Merita incercat, eu aproape ca termin a doua sticluta din el:) Acum imi doresc sa incerc Rimmel Wake me up. Mi-a revenit cheful de testat;))
    Cc cream-ul e ok dar nu stiu de ce nu as renunta la fdt. ;))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum imipare rau ca mi-am luat CC creamul la pret intreg.. dar sper sa apuc sa fug pe la Dm pentru fdt... ca tare vreau sa il incerc! Si corectorul ala imi surande ..desi am cam multe....

    RăspundețiȘtergere
  8. Mamă, astea da reduceri! Aş fi încercat MAtch Perfection la preţul ăla...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu mor daca nu-mi iau crema de la Cosmetic Plant:))). Azi sau maine e a mea again:X

    RăspundețiȘtergere