Cum am devenit din cititoare o mica "bloggerita" si cine m-a ajutat :)

octombrie 05, 2013

Neaţa! :*

Îmi plac blogurile care abordează mai multe subiecte şi aş vrea ca şi blogul meu să fie puţin mai diversificat, aşa că din când în când voi posta şi altceva decât articole despre beauty, cum e cel de azi.
În prima parte a postării voi vorbi despre cum am trecut de la cititoare la a avea blogul meu şi a mă "îndrăgosti" de bloggerit. Datorită blogului am început un capitol diferit şi frumos din viaţa mea, şi sper să continue la fel. 
Şi cum altfel puteam să fac asta, dacă nu cu ajutorul altei bloggeriţe? :D

Ana, care are blogul BeautyBarometer, a fost cea care a avut un rol important în convingerea mea de a-mi deschide propriul blog.
Legătura cu ea e una mai specială deoarece, încă de prima dată când i-am descoperit blogul mi-a plăcut modul în care scria, abordarea postărilor - care era şi este pe înţelesul tuturor - şi faptul că nu am simţit o "barieră" între (ea) blogger şi cititor.

Ce vreau să spun cu asta?
Faptul că înainte să aflu de blogul ei, urmăream şi altele, dar rareori aveam curajul să-mi exprim părerea în legătură cu un anumit articol deoarece, limbajul specific blogurilor de beauty nu-mi era foarte cunoscut şi-mi era teamă să nu scriu vreo prostiuţă. Preferam să le urmăresc din umbră până într-o zi când, am participat la un concurs de-al ei, în care câştigătorul era ales pe baza comentariului lăsat.

Trebuie să menţionez că după o perioadă în care urmăream bloguri de beauty si tutoriale pe Youtube din dorinţa de a învăţa să ma machiez, mă gândeam cum ar fi să am şi eu blogul meu, dar era ceva prea de tot pentru mine mai ales că nu aveam/am atât de multă experienţă şi parcă încă nu eram pregătită pentru un blog.
Poate că şi de asta am luat concursul Anei ca pe o provocare în care să-mi testez "talentul la scris", şi am şi câştigat:D.

Când am aflat că sunt câştigătoare nici nu vă puteţi imagina cât de fericită am fost.
Eram bucuroasă şi datorită premiului dar mulţumirea cea mare o reprezenta faptul că am reuşit să fiu răsplatită pentru "munca mea", dacă se poate numi aşa :)), şi că am câştigat datorită mie şi nu întâmplător:D.

După acest capitol am continuat să urmăresc blogul Anei şi să comunic cu ea pe pagina de Facebook, ajungând să primesc împreună cu alte fete surprize din partea ei pentru activitatea noastră şi aşa am ajuns să scriu primele mele recenzii.
Ciudat, sau nu, primele mele reviews au fost pe blogul ei şi nu pe al meu :D, fiind musafir pe BeautyBarometer.com. De aici a început totul :). Ana mi-a dedicat mai multe articole, mi-a postat nişte reviews pe blogul ei (vezi AICI şi AICI) şi mă încuraja să-mi deschid şi eu blog.

La început am ezitat deoarece nu prea ştiam ce va ieşi, dar într-o zi după multe încurajări am început cu prima postare pe blogul meu, apoi a doua, şi din aprilie până acum continui să scriu despre cosmetice şi îmi place asta ♥.
Ana a fost tot timpul alături de mine şi m-a sfătuit şi ajutat când aveam nevoie, fiind mai sigură pe mine decât eram eu uneori :P.
Poate că dacă nu era ea să mă convingă să-mi fac şi eu un bloguleţ nu aveam nici azi, fiindcă nu aveam curaj şi nu credeam că o să mă citească cineva.

Acum, chiar dacă nu îl am de mult timp, să scriu pe blog e una dintre pasiunile care mă relaxează, iar dacă au trecut 2 zile şi n-am postat ceva parcă mă simt vinovată :)). Are şi Ana grijă să-mi ridice moralul când absentez cu zilele de pe blog şi să-mi readuca încrederea în mine, lucru pentru care îi mulţumesc din suflet!

Pe blogul ei găsiţi o mulţime de articole din zona "beauty", noutăţi despre cele mai noi lansări şi tot ce e mai interesant despre îngrijire şi make-up.
Mi-a plăcut întotdeauna că nu am văzut răutate în cuvintele ei, şi chiar dacă nu e mulţumită de ceva explică într-o manieră frumoasă fără a jigni ceva sau pe cineva. :) Pentru mine aceste aspecte contează foarte mult şi vă invit şi pe voi să vă convingeţi de asta. 

Acum câteva zile a ajuns la mine o altă supriză din partea ei care conţinea produse pe care nu le-am mai încercat până acum:
Sunt foarte încântată de produse şi de-abia aştept să vă povestesc experienţa mea cu ele, într-o postare pe blog. :D

Mulţumesc frumos, Ana, pentru că ma susţii, eşti o persoană specială chiar dacă te cunosc doar virtual, şi sper să-ţi îndeplineşti dorinţele legate de blogging şi să ne încânţi în continuare cu articolele tale! Te citesc cu drag de fiecare dată :D.
Mulţumesc si vouă, celor care îmi citiţi şi comentaţi postările, înseamnă foarte mult pentru mine! :*

23 comentarii

  1. Foarte dragut din partea Anei,cred ca toate am inceput bloggingul sprijinite moral de cineva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca bloggeritzele mai experimentate incurajeaza fetele cu talent la scris.Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa e :) Altfel nu cred ca imi faceam blog... sau daca imi faceam nu stiu cat timp continuam sa fiu activa pe el..:)
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e! Pe mine m-a ajutat si ma ajuta asta foarte mult:D. Multumesc frumos!
    Succes si tie cu blogul tau! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Hehe, multumesc!:* Sa speram ca asa va fi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte frumos ca poti lega prietenii pe baza aceasta,prin intermediul internetului :)

    m

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Lorena, sustin sus si tare ce ai scris. Este purul adevar. Ana este o persoana deosebita. Cinste ei!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand putem da o mana de ajutor, cand se vede potential e o ocazia ce nu trebuie ocolita. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frmos articol, bravo ai reusit sa tranmiti emotie si l-am citit cu incantare pana la ultimul cuvintel :)
    Bravo! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos articolul. Si eu citesc acest blog si in majoritatea cazurilor pot sa imi exprim ideile.Acelasi lucru patesc si eu cu unele bloguri unde nu prea pot sa imi exprim ideile din cauza limbajului sau sunt produse de care nu am auzit niciodata.Si eu sunt o cititoare si imi doresc un blog dar...cine stie..poate intr-o zi o sa am si eu unul

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa e, eu ma consider norocoasa ca am intalnit persoane si bloguri minunate in blogosfera:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumoos! Cat ma bucur!:D
    Multumesc pentru comentariu! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Mersi!! Ai dreptate, la fel si eu. Poate ca intr-o zi o sa-ti deschizi si tu blog, daca esti pasionata s-ar putea sa dea dependenta(in sensul bun), te avertizez :)):D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. ce dragut! cred ca ati legat o super prietenie! eu va citesc pe amandoua, desi recunosc ca pe tine te-am descoperit prima data ;).

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa e! Chiar daca eu am doar 17 ani si Ana mi-ar putea fi mama, avem pasiuni comune si mi-e foarte usor sa comunic cu ea:)
    Multumim ca ne urmaresti! sa stii ca si eu te urmaresc si iti citesc fiecare articol, chiar daca nu comentez tot timpul!:)
    Mersi pentru comentariu!:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Vă citesc pe amândouă cu drag şi cu multă plăcere. Mă bucur din suflet să aud povestioara începutului tău, foarte frumos de altfel :-)

    Îţi doresc să continui pe acest drum frumos, să ai mereu alături oameni buni şi implicaţi, iar atât cât îţi permite timpul, să ne încânţi cu postări dragi :-)

    Weekend frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca mai sunt persoane ca tine,care nu uita de oamenii care i-au ajutat atunci cand au fost la inceput de drum.Eu va urmaresc pe amandoua si va citesc cu drag.La cat mai multe postari frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumos! Da, Lorena imi place cum scrii si iti doresc bafta in continuare! Iar, pe Ana-Maria am cunoscut-o personal si este o persoana minunata! Pup!
    www.bysunshine.com

    RăspundețiȘtergere