Review: masca&spray bifazic pentru par subtire Pantene Aqua Light

august 06, 2013

In articolul de ieri va prezentam o masca pentru par care se poate prepara foarte rapid cu ingrediente din bucataria fiecaruia (ulei de masline si oua). In acest articol imi voi prezenta parerea despre 2 produse Pantene pentru cele care sunt putin sceptice in a aplica "mancare" pe par.

Primul produs este masca de 2 minute pentru par subtire.
Descriere produs: "Răsfaţă-ţi părul cu mască reparatoare Pantene Aqua Light. Aplică masca pe părul umed în fiecare săptămână, acoperă cu un prosop şi las-o să acţioneze timp de 2 minute, apoi clăteşte părul şi coafează-l ca de obicei. Foloseşte-o împreună cu şamponul, balsamul şi spray-ul bifazic Aqua Light pentru un păr puternic şi plin de volum."
Masca are un miros foarte placut care face ca  cele 2 minute in care actioneaza asupra parului sa fie un adevarat rasfat.
Consistenta ei este densa, asemanatoare cu a unui balsam de par iar eu am nevoie de o cantitate mica de produs pentru a acoperi intreaga lungime a firelor de par.
Imi place faptul ca durata de actionare a mastii e de doar 2 minute si o pot aplica ca pe un balsam fara sa fiu nevoita sa stau "juma' de zi" cu ea in cap sa-si faca efectul.
Dupa limpezire parul meu devine moale si usor de descalcit.
Nu mi-a ingreunat parul ci chiar i-a oferit putin volum si aspectul de par hidratat si sanatos de care aveam nevoie.
Tubul contine 200 ml de produs ceea ce imi va ajunge cateva luni bune, mai ales acum de cand am parul scurt. 
Se gaseste in supermarket-uri la aprox. 20 lei.
Valabilitate: 12 luni de a deschidere
Parerea mea este ca aceasta masca  de 2 minute este un produs foarte eficient, in special pentru cele care nu au timp/chef sa stea ore in sir cu masti in par.

Al doilea produs este spray-ul bifazic din aceeasi gama.
Descriere: "Spray cu o formula usoara de ingrijire a parului subtire. Agitati bine si aplicati spray-ul pe portiuni ale parului care au nevoie de ingrijire, fara a fi ingreunate. Poate fi folosit pe paru umed sau uscat. Nu clatiti."
+Recipientul produsului este prevazut cu o pompita care disperseaza cantitatea necesara de produs pe o suprafata destul de mare dintr-o singura pulverizare.
Eu folosesc acest spray bifazic pe parul uscat atunci cand parul meu devine neascultator si vreau sa-l disciplinez si in acelasi timp sa-i ofer un aspect ingrijit.
+Nu ingreuneaza firele de par si nu le imbacseste.
+Mirosul sau placut se mentine cateva ore in par ceea ce-mi place foarte mult.
+Descurca foarte bine firele de par incalcite.
+Odata pulverizat nu ia din volumul parului ci ii ofera un aspect natural.
+Cantitatea sa: 150 ml imi va ajunge foarte mult timp datorita pompitei care dozeaza cantitatea optima pentru rezultate eficiente.

Eu ma declar multumita de aceste produse si le recomand ca o solutie rapida si eficienta atunci cand nu dispuneti de mult timp pentru ingrijirea parului.
 Ati folosit aceste produse? Cum vi s-au parut?
Kissez!

6 comentarii

  1. Am avut si eu Pantene in trecut si m-am inteles grozav cu ele!Eu am avut gama pentru par degradat-vopsit si s-a descurcat de minune cu parul meu subtire si cret! Parca as mai incerca cate ceva de la ei! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Din gama aqua light cel mai mult mi-au placut balsamul si masca de par:D. Eu zic sa le mai dai o sansa, nici eu nu le-am mai folosit de mult:D :*
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. e super ca masca are timpul de actionare de doar 2 minute :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si isi face treaba foarte bine :).

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am mai folosit de mult produse pantene, mai folosesc rar de la kür dar de cand m-am tuns scurt nu ma mai uit la sampoane care pt ce sunt,pt ca nu mai imi cade asa mult

    RăspundețiȘtergere
  6. eu de la Pantene iti recomand balsamul si masca de par. Mie mi-au placut!

    RăspundețiȘtergere